Guest zeni Skrevet May 13, 2003 Rapporter Skrevet May 13, 2003 Så mødes vi !!!! Søndag den 18 april kl 14:00 er der frem med rulleskøjterne (dem som har). Dem som er hurtige kan også løbe med og ellers er cyklen en mulighed. Jeg ved ikke hvad adressen er, men vi mødes udenfor en restaurent som ligger ved stranden efter Hylliekrokens golfklub og fodboldbanerne. Der er mulighed for parkering, da der er en stor p-plads. Dem som er interesseret må gerne lige sende en mail (mzeihlund@gnresound.dk) eller ringe +45 20814166, så jeg har en ide om, om det kan blive til noget. Der er ingen undskyldning, for vejre bliver: 15 grader og let vind fra øst. vel mødt Morten
Guest zeni Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Så mødes vi !!!! Søndag den 18 april kl 14:00 er der frem med rulleskøjterne (dem som har). Dem som er hurtige kan også løbe med og ellers er cyklen en mulighed. Jeg ved ikke hvad adressen er, men vi mødes udenfor en restaurent som ligger ved stranden efter Hylliekrokens golfklub og fodboldbanerne. Der er mulighed for parkering, da der er en stor p-plads. Dem som er interesseret må gerne lige sende en mail (mzeihlund@gnresound.dk) eller ringe +45 20814166, så jeg har en ide om, om det kan blive til noget. Der er ingen undskyldning, for vejre bliver: 15 grader og let vind fra øst. vel mødt Morten
vincent Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Er det rundt om malmö eller er det bare en lille trillerillerolletur? Jeg må melde mig på løbeholdet der skal løbe max 5 km i snegletempo ... nogen der melder sig på dét hold? (ja jeg ved godt jeg er prustegris )
Persson Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 "Søndag den 18 april kl 14:00" .... Der er godt nok nogen der er ude i god tid ??? ;-)
vincent Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Man kan aaaldrig være for tidligt ude med riven
Guest zeni Besvaret May 14, 2003 Rapporter Besvaret May 14, 2003 Måske det var 18 maj. Nu hvor I er så friske i munden, er I med garanti også friske i benene. Jeg har noteret jeres deltagelse !!!!!
Persson Besvaret May 14, 2003 Rapporter Besvaret May 14, 2003 Må desværre stå over, da vi endnu ikke har overtaget vores lejlighed - og alligevel kan se mig spilde endnu en søndag på arbejde. Men jeg glæder mig til at se billederne dog :-)
vincent Besvaret May 17, 2003 Rapporter Besvaret May 17, 2003 jeg er absolut ikke frisk i benene ... men møder da op alligevel!
vincent Besvaret May 17, 2003 Rapporter Besvaret May 17, 2003 jeg er absolut ikke frisk i benene ... men møder da op alligevel!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu