Guest m.stilling Skrevet May 23, 2003 Rapporter Skrevet May 23, 2003 Hej alle jer der er kommet der over - hvordan er i kommet der over med alt jeres happengut ? Er der nogen der har en god kontakt til en fornuftig flyttemand eller firma som vi kan bruge inden for de næste uger fra Hvidovre til Limhamn ?
Guest m.stilling Besvaret May 23, 2003 Rapporter Besvaret May 23, 2003 Hej alle jer der er kommet der over - hvordan er i kommet der over med alt jeres happengut ? Er der nogen der har en god kontakt til en fornuftig flyttemand eller firma som vi kan bruge inden for de næste uger fra Hvidovre til Limhamn ?
vincent Besvaret May 23, 2003 Rapporter Besvaret May 23, 2003 http://www.sunddebat.com/discus/messages/173/436.html?1043843084 Dette indlæg fandt jeg under bolig. Jeg kunne ikke umiddelbart finde mere... håber det er nok
Guest torben&beathe Besvaret May 26, 2003 Rapporter Besvaret May 26, 2003 Min kollega anbefalede mig Flyttemand Olsen fra Vesterbro. Hun har selv anvendt ham i april måned og var meget tilfreds. Han er billig og stabil. Vi fik et tilbud på en 2V Frederiksberg -> Limhamn/Ön DKK 6.250,- inkl. broafgift for flyttebil. Vi endte med at leje en vogn fra Avis og flyttede med venners hjælp - og sparede ca. DKK 5.000.-
Guest m.stilling Besvaret June 3, 2003 Rapporter Besvaret June 3, 2003 Har lige fået tilbud fra Malmøflyttebyrå på 7000 sek for en flytning alt incl. bare lige til orientering, ca 100 kvm i dk en køretur til malmø og så skulle den være hjemme, jeg vender tilbage om alle tingene kom sikkert frem, alternativt skulle vi give et par tusinde for en lastbil i rette størelse plus 1500 på broen og ondt i alt hvad der kan bevæge sig i 4 dage efter - så vi skulle efter planen bo i malmø imorgen, ja, det vil sige Gamla Limhamn men det er vel lige så godt, håber vi ser nogle af jer.
Guest thomas Besvaret June 3, 2003 Rapporter Besvaret June 3, 2003 Velkommen til begge 2. Det var en OK pris. Ja vi ses...
Guest lerche Besvaret June 6, 2003 Rapporter Besvaret June 6, 2003 Jeg valgte ikke at gøre brug af flyttefirma. Lejede istedet fra "Lej et lig" til 450 med fri kilometer og havde godt nok 3 x tur/retur, men med et 10 turs kort ligger det på 135 per overgang. Så samlet med lidt frokost til gutterne lød på en 1500 kroner + lidt kvalitets tid. Strabasserne var værst i Danmark, man er jo kommet til et land, hvor der næsten er elevator i hver eneste bygning. Velkommen til og held og lykke med flytningen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu