Guest unqiue Skrevet January 26, 2002 Rapporter Skrevet January 26, 2002 Jeg er rigtig kommet i spørge-humør!!!. ALLE SCANIANET-DELTAGER!! KUNNE VI IKKE BRUGE EN GRUPPE SOM ALLEREDE VAR BOSAT I SVERIGE TIL AT GUIDE NYE KANDIDATER RUNDT. JEG TROR ALLE VILLE VÆRE GLADE FOR DETTE. Personligt har jeg ikke noget imod at belønne Dem!!! BARE ET LILLE FORSLAG!! Unique
Guest unqiue Besvaret January 26, 2002 Rapporter Besvaret January 26, 2002 Jeg er rigtig kommet i spørge-humør!!!. ALLE SCANIANET-DELTAGER!! KUNNE VI IKKE BRUGE EN GRUPPE SOM ALLEREDE VAR BOSAT I SVERIGE TIL AT GUIDE NYE KANDIDATER RUNDT. JEG TROR ALLE VILLE VÆRE GLADE FOR DETTE. Personligt har jeg ikke noget imod at belønne Dem!!! BARE ET LILLE FORSLAG!! Unique
Guest anonym Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 Pjat... det er ikke en børnehave, kan folk ikke tænke selv mere.
Guest anonym Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 Hm, ideen er skam udemærket, især hvis man vil undgå at købe drømmeboligen i et kvarter med ballade og vold m.m. fordi man ikke er lokalt kendt. Grimt at se en egoistisk Dansker med den gode gamle Danske holdning, med at når man kan selv, er det noget pjat at hjælpe andre...hvad laver du i grunden inde på dette site her overhovedet når du -kan selv?????
Guest peter Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 God ide!! Vedr. Boligområder.....Kan man generalt sige flg: Linhamn = Hellerup Omkring Stortorvet= Kbh Ø,V,N Malmø Vest = Vestegnen (Brøndby,Glostrup og lign.) Har selv købt en lejlighed på øen Linhamn...Det er et kanont sted...lidt dyrt...men helt sikkert et sted hvor priserne stiger markant og hvor der er seriøse lokalplaner. Desuden er lejlighederne generalt lettere at sælge i Linhamn-området pga. den store efterspørgsel....Men pas på de sultne svenske ejendomsmæglere som er meget "sultne" God boligjagt!!
Guest anonym Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 Det kan jeg da godt fortælle dig, kender du ikke det med at kigge på "de grønne" når man selv er en af de garvede, det er da altid sjovt at se hvordan folk lære og hvor mange trik folk prøver at finde på, for at få det hele og mer til.
Guest thomas Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 Ved du hvad - Anonym - jeg støder dagligt på folk i mit arbejde som IT Konsulent, der er "de grønne" der hvor jeg sidder og laver større forcromede løsninger. Men jeg giver mig altid tid til at hjælpe folk der er usikre på et område jeg mestrer, og har også tid til at hjælpe folk videre fra et niveau der for dem er uoverskueligt, jeg vil hade mig selv den dag jeg blev bederevidende og hoven over for folk. Jeg ligger på nogle områder videnmæssigt over nogen, men jeg hævder mig ikke over for dem, for jeg VED at hver dag skal jeg også spørge nogle andre om hjælp. Husk: Der er ingen der er klogere, end DET de kan lære ANDRE. Derfor er der et debatforum her, for at udveksle erfaringer på alle niveauer. Og få dig dog et debatnavn, det er ikke god etik at debattere anonymt. Og tak til Peter for dit indlæg :-)
ulmus Besvaret March 27, 2002 Rapporter Besvaret March 27, 2002 Tak til THOMAS, fordi du udtrykker det, som vi er mange, der tænker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu