Guest thomas Skrevet July 14, 2003 Rapporter Skrevet July 14, 2003 Hejsa, jeg har købt en brugt 3 i en printer, som skriver at patonvognen blokerer. Er der nogen der har forstand på sådan noget, vil jeg da gerne høre fra den nogenThomaschansen@ofir.dk
Guest thomas Besvaret July 14, 2003 Rapporter Besvaret July 14, 2003 Hejsa, jeg har købt en brugt 3 i en printer, som skriver at patonvognen blokerer. Er der nogen der har forstand på sådan noget, vil jeg da gerne høre fra den nogenThomaschansen@ofir.dk
Gio Besvaret July 14, 2003 Rapporter Besvaret July 14, 2003 Du mener slæden som blækpatronerne sidder i!? Har du tjekket at alle patroner sidder ordentligt? Har du haft afmonteret selve dysehovedet og sat det i igen? Har du prøvet at lave en reset af maskinen? (Det plejer at stå i manualen hvod´den dét gøres) Der er mange muligheder.... Men hvis den stadig ikke funker, så afsted med den til rep. (hvis der altså stadig er garanti på)
Guest thomas Besvaret July 16, 2003 Rapporter Besvaret July 16, 2003 hmm. der er ikke nogen manual med, og ikke mere garanti!
Gio Besvaret July 16, 2003 Rapporter Besvaret July 16, 2003 Prøv at tjekke på HP´s hjemmeside. Der er ofte mulighed for at downloade manualer. Også for udgåede produkter. Eksempelvis kan du søge på din printer her, hvis du er lidt heldig: http://welcome.hp.com/country/us/eng/support.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu