Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

her er som lovet (og kun svagt forsinket) adressen på folk universet som udbyder et special kursus til danskere. Læg mærke til at der er både et nybegynder kursus og et Fortsættelses kursus .. Gad vide om det kommer an på om du er fra København eller Jylland ? MALMÖ Regementsgatan 4 211 42 MALMÖ Tel 040-691 83 00 Fax 040-691 83 99 info.malmo@folkuniversitetet.se --- Svenska För Danskar Fortsättning Malmö On 19:50 - 21:20 Startdatum: , Antal veckor: 12 Svenska För Danskar Nybörjare Malmö Må 19:50 - 21:20 Startdatum: 2003-09-01, Antal veckor: 12

Besvaret

her er som lovet (og kun svagt forsinket) adressen på folk universet som udbyder et special kursus til danskere. Læg mærke til at der er både et nybegynder kursus og et Fortsættelses kursus .. Gad vide om det kommer an på om du er fra København eller Jylland ? MALMÖ Regementsgatan 4 211 42 MALMÖ Tel 040-691 83 00 Fax 040-691 83 99 info.malmo@folkuniversitetet.se --- Svenska För Danskar Fortsättning Malmö On 19:50 - 21:20 Startdatum: , Antal veckor: 12 Svenska För Danskar Nybörjare Malmö Må 19:50 - 21:20 Startdatum: 2003-09-01, Antal veckor: 12

Besvaret

Jeg har tidligere, i dette forum, fortalt om mine erfaringer med Folkeuniversitets kursus "Svensk för danskare". Hvis man ikke kender det svenske sprog i forvejen, kan man godt få noget ud af det, men man lærer ikke at TALE svensk. Det kommer først med øvelsen, hvis man i sin hverdag taler med nogle svenskere. Personligt synes jeg, kurset er for dyrt i forhold til, hvad man har ud af det, men det er selvfølgelig individuelt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...