vincent Skrevet August 1, 2003 Rapporter Skrevet August 1, 2003 Hvem vil med? Havde tænkt mig vi kunne gøre det i Hammars Park (Limnhamn/Sibbarb) hvor der er en KÆÆÆMPE græsplæne Mht. Grilning må jeg henstille til, at folk tager deres egne engangsgrille med, og at man sørger for korrekt underlag til disse, så vi ikke laver mærker i plænen ... og så vi er velkomne en anden gang PS:: ... Husk at tage en skraldepose med til jeres affald når vi er færdige. Det er ikke sikkert der er en skraldespand i nærheden Hammars Park ligger som sagt i Limnhamn / Sibbarb. Hvis i kigger på http://www.malmo.se under stadskarta, søger på gata/plats (H - Hammers Park) vil I se at den ligger mellem følgende 4 veje: Kalkbrottsgatan, Hammars väg, Tältängsvägen og Strandgatan. ... og plænen ligger i den ende der vender ned mod Strandgatan. http://www.bropendler.com/images/Hammarspark.gif For dem der vil i vandet senere ligger stranden et par minutters gang fra Hammars Park. Et par minutter derfra ligger også en mindre parkeringsplads der kan benyttes til bla. parkering af nyindkøbte Audi A6 Avant, Audi TT, store brugte Mercedes'er og gamle volvo'er Jeg vil ikke kommentere hvad man ellers kan bruge en parkeringsplads til ... BUSSER!! Fra Malmö C 10B kører til Limnhamn. Fra Limnhamn kan man tage bus 12B som stopper ved Sibbarb Camping. NÅ ... men smider sq lige en afstemning på, så jeg har en fornemmelse af hvor mange der kommer (POP-UP link) http://x1.quickpoll.dk/qpstandalone.htm?pollid=90042 Vi ses forhåbentlig til endnu en gang hyggeligt samvær - og den sædvanlige dyst om ære PPS:: ... Husk at tage Bat og bolde med hvis I har!!! Og gerne andre udendørsspil mv.
vincent Besvaret August 1, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2003 Hvem vil med? Havde tænkt mig vi kunne gøre det i Hammars Park (Limnhamn/Sibbarb) hvor der er en KÆÆÆMPE græsplæne Mht. Grilning må jeg henstille til, at folk tager deres egne engangsgrille med, og at man sørger for korrekt underlag til disse, så vi ikke laver mærker i plænen ... og så vi er velkomne en anden gang PS:: ... Husk at tage en skraldepose med til jeres affald når vi er færdige. Det er ikke sikkert der er en skraldespand i nærheden Hammars Park ligger som sagt i Limnhamn / Sibbarb. Hvis i kigger på http://www.malmo.se under stadskarta, søger på gata/plats (H - Hammers Park) vil I se at den ligger mellem følgende 4 veje: Kalkbrottsgatan, Hammars väg, Tältängsvägen og Strandgatan. ... og plænen ligger i den ende der vender ned mod Strandgatan. http://www.bropendler.com/images/Hammarspark.gif For dem der vil i vandet senere ligger stranden et par minutters gang fra Hammars Park. Et par minutter derfra ligger også en mindre parkeringsplads der kan benyttes til bla. parkering af nyindkøbte Audi A6 Avant, Audi TT, store brugte Mercedes'er og gamle volvo'er Jeg vil ikke kommentere hvad man ellers kan bruge en parkeringsplads til ... BUSSER!! Fra Malmö C 10B kører til Limnhamn. Fra Limnhamn kan man tage bus 12B som stopper ved Sibbarb Camping. NÅ ... men smider sq lige en afstemning på, så jeg har en fornemmelse af hvor mange der kommer (POP-UP link) http://x1.quickpoll.dk/qpstandalone.htm?pollid=90042 Vi ses forhåbentlig til endnu en gang hyggeligt samvær - og den sædvanlige dyst om ære PPS:: ... Husk at tage Bat og bolde med hvis I har!!! Og gerne andre udendørsspil mv.
Guest palle Besvaret August 1, 2003 Rapporter Besvaret August 1, 2003 Jeg er med .... med påhæng ;o) Altså, jeg har ingen bold eller bat, men det er vel også ligegyldigt.... jeg har jo alligevel ikke tænkt mig at ramme bolden !
swoop Besvaret August 1, 2003 Rapporter Besvaret August 1, 2003 Hej Vincent, Ehh .. nu har jeg læst indlægget 4-5 gange og kan stadig ikke se nogen dato. Skal jeg bestille tid hos optikeren eller mangler den? Lidt er jo lidt svært at krydse af om man kommer/ikke kommer, uden at vide datoeren. Men umiddelbart er jeg klar :-)
Guest palle Besvaret August 1, 2003 Rapporter Besvaret August 1, 2003 Bestil du bare tid, Allan.... prøv at læse overskriften !!!
swoop Besvaret August 1, 2003 Rapporter Besvaret August 1, 2003 Palle, Overskrifter, hva er det for noget?? ;-) Nå men jeg tager konsekvensen og bestiller tid til stærkere linser ... *GGG* Men den 23/8 er jeg klar .. jeg sætter lige min stemme på omtalte link.
Guest thygesen Besvaret August 1, 2003 Rapporter Besvaret August 1, 2003 Vi kommer to styks herfra Gasverksgatan.. kommer måske lidt senere pga. arbejde..
Guest thygesen Besvaret August 20, 2003 Rapporter Besvaret August 20, 2003 desværre er jeg selv blevet forhindret i at komme, men ved ikke om den sidste kommer..
vincent Besvaret August 21, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 21, 2003 Husk det nu ... det er på lørdag
spiff Besvaret August 21, 2003 Rapporter Besvaret August 21, 2003 Havde næsten glemt det... Vi ses på lørdag!
vincent Besvaret August 21, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 21, 2003 Ser ud til at vi skal være heldige hvis vejret skal holde til lørdag... http://servlet.dmi.dk/rejsevejr/servlet/RejseImageServlet?city=110046053
Guest palle Besvaret August 22, 2003 Rapporter Besvaret August 22, 2003 Måske vi skal sætte en telefonkæde iganag, i tilfælde af regn ??? Vi kunne jo evt. mødes i centrum og kigge lidt på festivalen ?????
vincent Besvaret August 22, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2003 God idé, hvad synes i andre? jeg har ikke noget imod at tage ind til city i regnvejr i stedet for at spille rundbold. Man skvatter jo rundt på det våde græs for vildt!
spiff Besvaret August 22, 2003 Rapporter Besvaret August 22, 2003 Vincent> Har skrevet mit telefonnummer i en mail. Lukker og slukker festivalen ikke i aften? Men man kan jo altid mødes et eller andet sted til en "fika" .
Guest jesper Besvaret August 22, 2003 Rapporter Besvaret August 22, 2003 Jow...festivallen slutter i aften 22:15 med et kæmpe fyrværkeri fra toppen af P-hus Anna. Seneste melding fra DMI/Ritzau: Ritzaus Bureau Vagthavende meteorolog på Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) Michael Christiansen lover, at weekendvejret bliver smukt søndag. Solen vil dominere, det bliver næsten vindstille og temperaturerne bliver omkring de 23 grader. Men i morgen passer resterne af en front med regn over Danmark, og om formiddagen kommer der byger, ligesom det bliver blæsende med op til hård vind fra vest og nordvest. - Ved kysterne kan det give op til kuling, siger Michael Christiansen. Op ad lørdagen klarer det imidlertid op med sol. Temperaturerne bliver omkring 20 grader. Natten til lørdag bliver det ca. 15 grader og natten til søndag 10-12 grader. - Der er en faldende tendens. Næste uge bliver det mere efterårsagtigt, lyder den professionelle vurdering fra vejrekspert Michael Christiansen. /ritzau/
vincent Besvaret August 22, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2003 Oki .... jeg samler lige nogle telenumre mail mig på: * nikolaj _ vincent @ hotmail . com *
spiff Besvaret August 23, 2003 Rapporter Besvaret August 23, 2003 Min kompis på Önn beretter om skiftevis orkan og monsunregn, så jeg går ud fra at arrangementet er aflyst eller hur...?
Guest palle Besvaret August 23, 2003 Rapporter Besvaret August 23, 2003 Vincent og undertegende sidder pt og snakker om at køre ind i byen istedet for parken. Alle der vil med, kan ringe på min mobil +45 61380531. Vi vil finde et sted i byen, hvor vi kan få en øl. og snakke lidt. Lila Torget ???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu