Admin Skrevet August 26, 2003 Rapporter Skrevet August 26, 2003 Nej, hvor sjovt.Så ser man lige helt tilfældigt programmet og ser et indslag om at flytte til Sverige, med Miriam herfra.Og vores lille side blev nævnt og det hele. Tak til den smukke Miriam :-)
Admin Besvaret August 26, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2003 Nej, hvor sjovt.Så ser man lige helt tilfældigt programmet og ser et indslag om at flytte til Sverige, med Miriam herfra.Og vores lille side blev nævnt og det hele. Tak til den smukke Miriam :-)
Miriam Besvaret August 26, 2003 Rapporter Besvaret August 26, 2003 Ja, selvfølgelig skulle der reklameres for denne site :-))
Guest jacki Besvaret August 27, 2003 Rapporter Besvaret August 27, 2003 Kanooont at du har reklamaret for denne side, har længe ledt efter en side, hvor man kunne debatere forskellige ting angående emigranter.:D Tak Miriam Vh Jacki
vincent Besvaret August 27, 2003 Rapporter Besvaret August 27, 2003 Ja, top nice Miriam ... jeg blev faktisk ringet op af min kæreste fra fyn at du var på tv ... men sådan er det vel når man har medietække
vincent Besvaret August 27, 2003 Rapporter Besvaret August 27, 2003 For dem af os der ikke har set indslaget fra tirsdag d. 26/8 2003kan i benytte dette link.. bemærk at man skal have realplayer installeret rtsp://real01.dr.dk/net-tv/19direkte/modemisdn/19direkte20030826.rm
Guest totter Besvaret August 27, 2003 Rapporter Besvaret August 27, 2003 Tak for linket Vincent - Altid sjovt at se sådan noget. Og tillykke med den lækre lejlighed Miriam. Ham gutten fra Lund fik mig til at grine lidt, hans stemme var lidt et mix af en gammel Morten Korch film og Jewes the butler :=) Indslaget ligger 3 minutter inden i programmet.
Miriam Besvaret August 27, 2003 Rapporter Besvaret August 27, 2003 hej, jeg er selv blevet kimet ned af folk idag, med planer om at flytte herover, meget funny, men hvad, man hjælper jo gerne :-)og selv tak
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu