Jump to content

Taxa ved Svågertorp ?

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer alle sammen!! Jeg skal se på 5 lejligheder nu på fredag i serenadgatan. Men busserne passer ikke helt efter mig. Holder der nogle taxa'er ved svågertorp station. Eller er der nogle der har et telefon nummer til en taxa i malmø. på forhånd tak ! ps. Nogle der kender kvateret, godt eller dårligt ?

Besvaret

Hej med jer alle sammen!! Jeg skal se på 5 lejligheder nu på fredag i serenadgatan. Men busserne passer ikke helt efter mig. Holder der nogle taxa'er ved svågertorp station. Eller er der nogle der har et telefon nummer til en taxa i malmø. på forhånd tak ! ps. Nogle der kender kvateret, godt eller dårligt ?

Besvaret

ja, der holder taxier ved svågertorp ... og hvis du skal køre kun et lille stykke så bed om at de kører efter taxameter. Hvis du ikke siger noget kan du komme til at betale over 100,- SEK for en tur til Lindeborg i værste tilfælde.

Besvaret

Tak for de hurtige svar!! Det vil jeg da helt sikkert gøre, da over 100,- sek lyder vildt. hehe ! Husk at se Fck banke Glasgow Rangers her kl. 20 :-)

Besvaret

Ja se at komme herover! Jeg mangler lige en FCK boddy i min samling af folk herovre ;) Tror lige jeg skriver en "missing person(s)" om lidt fodbold folk happy.gif...Desværre så kan vi kun komme til at se UEFA fodbold og jeg kan slet ikke sove oven på dette livets ultimate urimelighed (eller noget ;) )

Besvaret

Peter. Har du overvejet at tage en cykel med i toget, og så cykle de 6-7 minutter der er fra Svågertorp og til Serenadgatan. Det koster 66 DKR for en cykel-returbillet henover broen. Til gengæld kan man komme rundt alle steder i kvarterene meget nemt på cykel (og dermed se lidt mere). Den model har jeg brugt meget selv det sidste års tid. Og i disse dage går jeg så og gør min nye lejlighed i stand - på Serenadgatan ;-)

Besvaret

Hej Cawle!! Det lyder som en meget god idet, men vi er to der skal over så vil jeg hellere tage min bil over. Det koster 130 kr for en retur billet, plus 66 kr for cyklen. Det giver knap 400 for os begge. Og det koster 450 for at komme frem og tilbage over broen. Jeg kan ikke nå weekend rabatten desværre. Den starter først kl 15 :-( Men hvor i serenadgatan skal du bo ? Hvad syntes du om kvateret ind til videre ? vh. Peter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...