Jump to content

Messenger

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer! Jeg er storforbruger af messenger, og tænkte at det måske ville være meget sjovt at chatte med nogle af jer, hvis I alligevel er på messenger samtidig med mig... Min mailadr. er: helle_d_j@hotmail.com Er der nogen der har lyst til en chat?

Besvaret

Hej med jer! Jeg er storforbruger af messenger, og tænkte at det måske ville være meget sjovt at chatte med nogle af jer, hvis I alligevel er på messenger samtidig med mig... Min mailadr. er: helle_d_j@hotmail.com Er der nogen der har lyst til en chat?

Besvaret

Jeg er af den gamle skole, og holder mig til ICQ fortsat. Men kan godt se, lidt frem i tiden, at Messenger bliver svær at komme udenom. Microsoft er igen igang med deres monopol-cirkus. (Hvis Messenger er en del af Windows, og ICQ er noget du skal hente og installere først...hvad tror du så Familien Danmark/Sverige vælger!? ;-))

Besvaret

Ja, det er jo en del Billyboys store monopol show.Man kan jo også vælge en helt anden som f.eks. Trillian, hvor man kan være på MSN,ICQ,Yahoo,AIM og IRC samtidigt.

Besvaret

Problemet for bl.a. Trillian og Miranda-brugere er jo bare, at MS igen vil spærre for at bruge MSN dén vej. Om der så går lang eller kort tid før det virker igen..tja. Sidste gang gik der ikke længe. Men i mellemtiden kan du ikke være online med din Messenger via hverken Trillian eller Miranda. Ikke optimalt.

Besvaret

Steen: Ej...ICQ og Messenger er, heldigvis, stadig to vidt forskellige ting. www.mirabilis.com lever i bedste velgående, og bliver holdt oppe af trofaste mennesker som jeg selv (sagde hunden). Jeg siger ikke jeg aldrig vil komme til at bruge Messenger. Men jeg vil under alle omstændigheder bibeholde ICQ. Dét program har været med mig i MANGE år. Og vil være det i mange år fremover. Og ja...Billy-drengen har bare udviklet en pendant til ICQ, og klasket det ind som en fast bestanddel af Windows. Derved vælger de fleste meget hurtigt Messenger, fremfor ICQ, da Billy´s Rip-Off er en del af Windows. Monopol-svineri. Og han véd det godt.

Besvaret

ok, hvis man har slettet messenger fra ens maskine, og vil geninstallerer den, saa har man et problem.... Er der nogle der er saa venlige at sende mig installationfilen til XP ? hansenpalle32@hotmail.com

Besvaret

Du kan hente messenger på: www.messenger.dk Jeg ved ikke om det er specielt til XP. Det er i hvert fald der jeg har fået programmet fra, det har ikke ligget automatisk på mit windows...

Besvaret

i får da også lige mine nics: ICQ: 113680241 AIM: Sondemad MSN: sha kta_o f_planetgoa @ hotmail.com (slet blanke felter)

• 2 months later...
Besvaret

Hmm, jeg trænger da også til at få lidt gang i min ICQ/Messenger igen. ICQ: 812021 Messenger: steelsky@steelsky.dk (Tror jeg nok, jeg checker når jeg kommer hjem fra jooooooob) /Søren

• 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...