Jump to content

Selve flytningen

Recommended Posts

Guest christian
Skrevet

Hejsa, Nu nærmer sig tiden, hvor jeg får min lejlighed i Malmö og der begynder sig at hobe spørgsmål op. Er der noget man skal være opmærksom på eller lignende når man flytter sine ting fra Danmark til Sverige. Jeg tænker på der er jo næsten altid kontrol efter broen (har planer om at leje en varebil og køre mine ting derover). mvh, Christian

Guest christian
Besvaret

Hejsa, Nu nærmer sig tiden, hvor jeg får min lejlighed i Malmö og der begynder sig at hobe spørgsmål op. Er der noget man skal være opmærksom på eller lignende når man flytter sine ting fra Danmark til Sverige. Jeg tænker på der er jo næsten altid kontrol efter broen (har planer om at leje en varebil og køre mine ting derover). mvh, Christian

Guest christian
Besvaret

Det bliver ikke noget problem, det kan man vel tage med over flere omgange... Men er der ellers andet, man skal være varsom med, når man kommer med en varevogn med møbler. Skal man medbringe lejekontrakt på lejligheden, så tolderne ligesom kan se, at man faktisk er ved at flytte og ikke bare kører en masse møbler ind i Sverige.

Besvaret

Bare ind i bilen med det og kom afsted. Lad nu være med at gemme alt muligt så som våben, sprut og stoffer i sendingen. Vi fik en honnør da vi flyttede til, men der er jo meget forskel på Tolderne også. Men rigtigt, lige før man flytter bekymrer man sig om mange mærkelige ting. Betragt det som en ganske almindelig flytning, vil de kigge i sagerne så gør de det ud fra et synspunkt om almindelig grænse kontrol, der overhovedet intet har med at gøre hvad du medbringer. Har du nu et velassorteret barskab, så kan du se toldreglerne på www.scanlines.se Du skal ikke dokumentere flytningen af møblerne i Tolden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...