Jump to content

Forlænget weekend i Stockholm

Recommended Posts

Skrevet

Min kæreste og jeg har tænkt os at tage en 4-dages tur til Stockholm.... Nogle som har nogle hotelanbefalinger og/eller hvor man får mest for pengene!!?

Besvaret

Min kæreste og jeg har tænkt os at tage en 4-dages tur til Stockholm.... Nogle som har nogle hotelanbefalinger og/eller hvor man får mest for pengene!!?

Besvaret

Hej Peter K! Først vil jeg sige: GOD IDÉ!! Stockholm er en vidynderlig by. Prøv evt. at gå ind på min hjemmeside: www.ulmus.dk der finder du en Stockholm-guide "Stockholm i mit hjerte". Det skal dog lige nævnes, at siden er under opbygning, så der kan være småting, der skal rettes. Sidst jeg var der (i maj i år) faldt jeg over et fint hotel ude i en forstad der hedder ALVIK. Det er et lejlighedshotel og priserne ligger på omkring 400 Sek pr. nat. Det ligger lige ved n tunnelbana-station og det taget 10-15 minuter ind til Centralstationen. Tunnelbanan kører hele tiden og det et absolut hovedtransporten rundt i Stockholm. Du kan finde flere oplysninger om billige hoteller i en lille bog, der hedder "Stockholm 'a la carte". Den fås bl.a. på RESIA på G.A.torg i Malmö eller du kan ringe til Sveriges rejsebureau i Århusgade 33-35, København Ø, tlf. 35430601 - de sender gerne bogen og gennem dem kan du bestille både hotellet og evt. transport derop. Ved at bestille derigennem, opnår du store rabatter på hotellet og du får et "Stockholm 'a la carte" -kort, som gælder til al transport rundt i Stockholm plus indgang til de fleste museer og nogle sightseeing-ture. Der er virkelig mange penge at spare. Du får også en lille guidebog. Du er velkommen til at kontakte mig direkte på ulmus@bredband.net hvis du vil have mere specifikke oplysninger.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...