Guest thomas Skrevet October 3, 2003 Rapporter Skrevet October 3, 2003 Har hørt om et westernland der skulle ligge i Sverige et sted, er der nogen der har et link dertil? Skulle være noget familiepark som LEGO eller lign. Har gennemsøgt masser af turistlinks uden held.
Guest thomas Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 Har hørt om et westernland der skulle ligge i Sverige et sted, er der nogen der har et link dertil? Skulle være noget familiepark som LEGO eller lign. Har gennemsøgt masser af turistlinks uden held.
Admin Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 Det hedder High Chapparel og ligger i Skillingaryd på vejen til Jönköping
Guest thomas Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 Kanon, tak for det Steen, så langt så godt. Men der er ikke til at finde nogen webside om dem nogen steder. Hvis nogen finder en må de gerne poste et link.
Guest jesper Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 http://www.highchaparral.se/
dan Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 Uha da - var der som barn - og det er et gudegodt sted.. Glemmer aldrig min første "rigtige" pistol med krudt og det hele til. Indianere og Cowboydere alle vegne... Der må jeg op igen med knægten. Tænk jeg havde helt glemt det. Tak for linket :-)
Guest thomas Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 Tak for linket Jesper. Sjovt jeg ikke kunne finde det hverken på spray eller andet?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu