Jump to content

Frisører i Malmö

Recommended Posts

Skrevet

Kan i anbefale nogle? Jeg tror ikke jeg har været så langhåret siden ´98!

Besvaret

Kan i anbefale nogle? Jeg tror ikke jeg har været så langhåret siden ´98!

Besvaret

Det ligger nok ikke lige om hjørnet for dig, men jeg går selv til Rudy's Frisörer. Ligger på Mariedalsvägen (v/Kronprinsen). Ejeren, Ewa, har selv boet i Danmark i mange år, så hun forstår og taler udemærket Dansk.

Besvaret

Hva' Gio, er det ellers ikke meget nærliggende at få anlagt dig noget svensker-hår? happy.gif Godt så, Björn Borg...

Besvaret

Jeg skal bare ikke ha´ svensker-hår!! Men-ehh, Toft...du skal jo heller ikke så meget til frisøren *s* Jeg tjekker Rudy´s a.s.a.p.

Besvaret

Jeg kan også anbefale Jörgens hårvard på Öster rönneholmsvägen.. der er jeg blevet klippet to gange nu.. smadder søde, klipper udemærket og så er det dejligt billigt.. Jeg har betalt 340kr, for en klipning og "slingor". Nogen som i danmark kostede næsten 500kr.

Besvaret

Ja, og jeg bliver "klippet" gratis af min trimmer hjemme på Serenadgatan. Og Philips Trimmer er faktisk også ret flink og god til det happy.gif

Besvaret

Vincent, det skulle vel aldrig være hos de to Iranske mænd skråt over for Kvikly du bliver klippet. De gør det nu ok.

Besvaret

Zeni:> nej det er længere ude af vesterbrogade. Lige efter Copenhagen Europe Center ved siden af cykelhandleren. Men skal man bare ha studset fritzen kan man bruge en hvilken som helst af de ca. 10 u-uddannede frisører der ligger ned af vesterbrogade mod hovedbanegården .... de gør det sikkert godt allesammen happy.gif

Besvaret

Sådan...*bum-zip-klip-klip-bum* Så blev studsen fritzet...eller, ja. Rudy´s fik æren - og dem kan jeg kun anbefale. Blev serviceret af Ewa, som jo snakker forrygende dansk. Helt på plads. happy.gif

Besvaret

Definér "hockey-hår"! *g* Jeg har ihvertfald ikke bowling-hår som Toft! happy.gif

• 1 year later...
Besvaret

Tænkte lige jeg ville sætte lidt liv i denne igen. Bliver klippet ganske ok på Nørrebro på sådan en drop-in (uden tidsbestilling, gode priser), men tænkte jeg høre om nogen har stødt på et lignende sted i Malmö - som vel at mærke er til at anbefale?

Guest velocity
Besvaret

Det hvor jeg bor er der frisøer ved hvert hjørne, jeg betalte 300 sek

Besvaret

Hej! Jeg bliver klippet på Lundavägen, der koster det 100 skr, og de gør det ganske udemærket!

Besvaret

Det var en pænt nice pris, Klaus. Har du mulighed for at præcisere hvor på Lundavägen det er?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...