Guest sanni Skrevet November 1, 2003 Rapporter Skrevet November 1, 2003 Hej, jeg har kigget lidt efter en videoudlejningsbutik i området omkring Rosengården, men jeg må have kigget de forkerte steder, for jeg har ingen fundet. Er der nogen, der ved, hvor man hitter sådan én?
Guest sanni Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 Hej, jeg har kigget lidt efter en videoudlejningsbutik i området omkring Rosengården, men jeg må have kigget de forkerte steder, for jeg har ingen fundet. Er der nogen, der ved, hvor man hitter sådan én?
Guest palle Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 Sanni, der er ingen .... Du skal enten ud i Jägersro, eller ind på Nobelvägen.
Guest sanni Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 Godt nok, så må jeg jo ud til Jägersro.. Tak for hjælpen... (Har de svenskere da aldrig hørt om Blockbuster??) ;)
Guest sanni Besvaret November 4, 2003 Rapporter Besvaret November 4, 2003 Til Palle (og andre, der har prøvet at dykke) Hej Palle, har ik din mail, så jeg skriver her i stedet, håber det er ok, og andre er da velkomne til at komme med bidrag, hvis de ved noget... Ganske kort: Kan du anbefale nogle billige dykkerdestinationer i Asien? Har du været andre steder end Thailand? Kan du sige noget om, hvor der er bedst i Thailand? Jeg overvejer at tage til Sulawesi i Indonesien, ved du noget om dykning ved den ø? Ved godt det er lidt off-topic på en side om Øresundsregionen, but anyways.... Hilsen Sanni
Guest palle Besvaret November 4, 2003 Rapporter Besvaret November 4, 2003 Hej Sanni, Har du allerede dit PADI certifikat ? Hvis ikke, så er det billigste sted, Koh Tao, lige nord for Koh Samui og Koh Phangnan (det ligger i siam bugten) Der kan du får en PADI OpenWater for ca. 10-1100 kr. Jeg vil anbefale Big Fish, eller Ban's. Ihvertfald skal du lige spørge inden du tager afsted, da jeg stort set kender alle stederne på øen ;o) Hvis du tager om på den anden side, så har du Similan Island, som klart kan anbefales. Det kræver dog en liveaboard, eller at man vælge at bo i Khao Lak. Krabi-Ao Nang/Phuket/PhiPhi sejler alle til de samme steder. Dog kan jeg nok vise dig nogle cool huler omkring Krabi ;o) Sulawesi skulle være udmærket, dog har en af mine kammerater arbejdet der, og han var ikke SÅ imponeret. Men, nok bedre end Thailand. Hvis du ikke har certifikat, så vil jeg klart foreslå Thailand. Men, ring evt, vi kan jo lige snakke sammen, eller email: hansenpalle@yahoo.com
Guest julie Besvaret November 5, 2003 Rapporter Besvaret November 5, 2003 ville lige blande mig, jeg har også været i thailand og dykke, og jeg kan kun anbefale det, tog til phuket, og sejlede rundt sammen med en jeg kender dernede, og der var bla ved similan islands og elephant point (og mange andre steder) men de to kan i hvert fald klart anbefales, det var helt genialt, den bedste ferie jeg nogen sinde har haft. Jeg var også i krabi, men der syntes jeg det var bedst til at snorkle.
ulmus Besvaret November 5, 2003 Rapporter Besvaret November 5, 2003 Hej med jer! Lige til orientering - der er faktisk en tråd her under "Fri debat" der hedder dykning - kunne I ikke bruge den istedetfor.
Guest toft Besvaret November 5, 2003 Rapporter Besvaret November 5, 2003 Jeg tog mit OWD+AOWD hos Ban's på Koh Tao, øen som Palle også nævner. Kan klart anbefale Ban's på denne lille ø. Fine steder at dykke (især for de ikke alt for rutinerede/begyndere) uden farlige fisk (bortset fra de pissehidsige trigger fish, eller hvis man absolut vil stikke sin hånd ind i en murænes bolig). Rigt dyreliv, med mulighed for at se hajer, store skildpadder, hvalhajer, barracudaer, rokker og alverdens fisk i mange størrelser og farver. Et sikkert hit! Go' tur!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu