Jump to content

Radioprogrammet Øresund Direkte

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har forgæves søgt på DR's hjemmeside efter mere info om det program der plejer at blive sendt onsdag formiddag... Hedder det ikke Øresund Direkte? Det er vel ikke blevet "pillet af" programfladen? Er der nogen der kender et link? Eller har det rigtige navn på udsendelsen...? hilsner Tess

Besvaret

Hej Jeg har forgæves søgt på DR's hjemmeside efter mere info om det program der plejer at blive sendt onsdag formiddag... Hedder det ikke Øresund Direkte? Det er vel ikke blevet "pillet af" programfladen? Er der nogen der kender et link? Eller har det rigtige navn på udsendelsen...? hilsner Tess

Besvaret

Jeg vil bare lige sige, at jeg hørte programmet den dag de fortalte om lukningen. De lovede at vende tilbage på i en lidt anden indpakning en gang i det nye år.

Besvaret

Hvis du synes at udsendelsen "øresund direkt" er god, så synes jeg at du skal gøre Danmarks radio opmærksom på det. Jeg synes at det er temmelig irriterende at udsendelsen ikke genudsendes om lørdagen mere. Og nu vil de ydermere nedlægge den. Deres undskyldning for ikke at sende udsendelsen om lørdagen, gik på at de ville sende flere direkte udsendelser. De sender "vis mig din pladesamling", der er optaget på forhånd. Jeg har sendt et par ord til: www.dr.dk/regioner/kbh/radio/oresund.shtml

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...