Guest tess Skrevet November 4, 2003 Rapporter Skrevet November 4, 2003 Hej Jeg har forgæves søgt på DR's hjemmeside efter mere info om det program der plejer at blive sendt onsdag formiddag... Hedder det ikke Øresund Direkte? Det er vel ikke blevet "pillet af" programfladen? Er der nogen der kender et link? Eller har det rigtige navn på udsendelsen...? hilsner Tess
Guest tess Besvaret November 4, 2003 Rapporter Besvaret November 4, 2003 Hej Jeg har forgæves søgt på DR's hjemmeside efter mere info om det program der plejer at blive sendt onsdag formiddag... Hedder det ikke Øresund Direkte? Det er vel ikke blevet "pillet af" programfladen? Er der nogen der kender et link? Eller har det rigtige navn på udsendelsen...? hilsner Tess
ulmus Besvaret November 4, 2003 Rapporter Besvaret November 4, 2003 Hej Tess! Nej, den er ikke lukket endnu, men jeg har læst et eller andet sted, at radioprogrammet lukker, fordi Sveriges Radio skal spare. Det er godt nok trist, for det er et knaldgodt program med megen relevans for os pendlere. Du finder deres hjemmeside på www.dr.dk/regioner/kbh/radio/oresund.shtml
Guest thomas Besvaret November 6, 2003 Rapporter Besvaret November 6, 2003 Jeg vil bare lige sige, at jeg hørte programmet den dag de fortalte om lukningen. De lovede at vende tilbage på i en lidt anden indpakning en gang i det nye år.
Guest y. Besvaret November 9, 2003 Rapporter Besvaret November 9, 2003 Hvis du synes at udsendelsen "øresund direkt" er god, så synes jeg at du skal gøre Danmarks radio opmærksom på det. Jeg synes at det er temmelig irriterende at udsendelsen ikke genudsendes om lørdagen mere. Og nu vil de ydermere nedlægge den. Deres undskyldning for ikke at sende udsendelsen om lørdagen, gik på at de ville sende flere direkte udsendelser. De sender "vis mig din pladesamling", der er optaget på forhånd. Jeg har sendt et par ord til: www.dr.dk/regioner/kbh/radio/oresund.shtml
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu