Jump to content

Flyttemænd fra DK til Sverige

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har nogen erfaring med at bruge et flytte firma, ved flytning fra Danmark til Sverige ? Kan i evt. anbefale noget, eller hvordan har i gjort ? Vi står og skal måske flytte her til 1. maj.

Besvaret

Er der nogen der har nogen erfaring med at bruge et flytte firma, ved flytning fra Danmark til Sverige ? Kan i evt. anbefale noget, eller hvordan har i gjort ? Vi står og skal måske flytte her til 1. maj.

Besvaret

Jeg benyttede Bøgeskov, Meterbuen 6-12, 2740 Skovlunde, tlf. 7022 2324 og dem var jeg meget tilfreds med. De flyttekasser, jeg lånte, kunne jeg disponere over i 1 måned og de blev afhentet uden ekstra betaling. De kører med møbler for FABO hver onsdag, så mine kasser blev afhentet en af de dage. Prisen afhænger af hvor meget man har, men jeg flyttede fra en 3 værelses og betalte under Dkr. 7000.-

Besvaret

Ok, dem må jeg lige prøve at ringe til. Vi har så bare det problem at vi har to lejligheder vi skal flytte fra. Men tak for svaret :o)

Besvaret

Jeg køre 3x34. Vi kunne evt. finde en god pris, da jeg gerne ville hjælpe andre der flytter Sverige. Flytter selv snart!!.

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej Unique Hvad er en god pris, skal flytte om 10 dage fra østerbro til Malmø Hilsen Mads

• 6 months later...
Besvaret

Så er det tid for os om 3 uger. Er der nogle der kan anbefale et flytte firma. Vi skal flytte 2 voksne fra en 3V til en 3V fra Køge til Malmø. Er der nogen der har tips eller forslag til firmaer, eller måske tilsvarende erfaring?

Besvaret

Taget i betragtning der bor over 3000 danskere i Malmø, kunne det jo godt være der var bedre tilbud end lige det firma du brugte. Det er meget forskelligt med priserne. Og ham længere nede der kun har 2 kassevogne, svarer ikke sin mail mere.

Besvaret

Vi ordnede det selv med en flyttebil fra AVIS Biludlejning i København. Det var nemt og forholdsvis billigt. Men det er selvfølgelig hårdt at skulle bære det hele selv. God fornøjelse og velkommen til byen!

Besvaret

Til Heidi & Lars! Godt ord igen - det virker bare ofte, som om "nye" brugere ikke læser de tidligere indlæg, og så bliver der så mange gentagelser. Held og lykke med flytningen og velkommen til S.

• 1 year later...
Besvaret

Hej Vincent, Ja, jeg har forstået at du snart flytter tilbage? Hvad skal vi stille op uden dine guldkorn nu? Ej, misforstå mig ikke: Vi har naturligvis gode grunde til at gøre hvad vi gør, og det er jo det vigtigste. Venligste hilsner

Besvaret

Heidi & Lars Jeg synes I skal prøve at ringe til 3x34. De flyttede for os. De skulle hente møbler i hhv. Helsinge og Søborg og køre det hele til Trelleborg. Det kostede under 3.000. Vi skulle bare selv sørge for at bære tingene ned fra lejlighederne og så pakkede flyttemanden bilen så der ikke kunne klemmes et frimærke mere ind. Det var en 2V + lidt ekstra vi fik flyttet, så I skal nok ha' en lidt støøre bil, kan jeg regne ud. Men jeg kan kun anbefale dem. Det gik let og smertefrit. Velkommen til. Mvh Lene

Besvaret

Hej igen Lene! Jeg tror, Heidi & Lars' tråd er af ældre dato, men grunden til at jeg hev diskussionen frem igen var at jeg faldt over den omtalte link. Syntes blot den var praktisk ifald man hurtigt ville have tilbud...som du ved, står jeg jo selv og skal afsted snart til Trelleborg..:-)) Har forresten selv glimrende erfaringer med 3x34 i andre sammenhænge, jeg er bare for doven til at bære tingene ned selv. Venligste hilsner, og atter tak for dine gode informationer i Trelleborg tråden, dem har jeg stor nytte af! André

Besvaret

Ups ...havde ikke set det var fra oktober 2002. Ja, så har de nok fundet en løsning i mellemtiden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...