Jump to content

Dumt spørgsmål vedr. broudgiften??

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har tidligere boet i sverige men er flyttet tilbage til DK igen. Jeg overvejer at flytte tilbage og i den forbindelse er jeg blevet i tvivl om det med broen? Har folketinget ikke lige vedtaget at man skal kunne trække broen fra på samme måde som alle mulige andre udgifter en pendler nu må have?? Mvh Thomas

Besvaret

Hej Jeg har tidligere boet i sverige men er flyttet tilbage til DK igen. Jeg overvejer at flytte tilbage og i den forbindelse er jeg blevet i tvivl om det med broen? Har folketinget ikke lige vedtaget at man skal kunne trække broen fra på samme måde som alle mulige andre udgifter en pendler nu må have?? Mvh Thomas

Besvaret

Er det så ikke også en væsentlig fordel?? Det kunne man da ikke på det tidspunkt jeg boede derovre.... :-(

Besvaret

Det er ikke en fordel. Det er en forbedring af vores forhold. Skulle det være en fordel ville broen være gratis. De eneste to vejstrækninger hvor der er indført brugerbetaling for at benytte vejstrækningerne i DK er Storebælts- og Øresundsbroen. Vil dog påpege at der har fundet en del jubel og hænders oprækkelse sted hér i sverige happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...