Guest thomas Skrevet December 1, 2003 Rapporter Skrevet December 1, 2003 Hej Jeg har tidligere boet i sverige men er flyttet tilbage til DK igen. Jeg overvejer at flytte tilbage og i den forbindelse er jeg blevet i tvivl om det med broen? Har folketinget ikke lige vedtaget at man skal kunne trække broen fra på samme måde som alle mulige andre udgifter en pendler nu må have?? Mvh Thomas
Guest thomas Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Hej Jeg har tidligere boet i sverige men er flyttet tilbage til DK igen. Jeg overvejer at flytte tilbage og i den forbindelse er jeg blevet i tvivl om det med broen? Har folketinget ikke lige vedtaget at man skal kunne trække broen fra på samme måde som alle mulige andre udgifter en pendler nu må have?? Mvh Thomas
Guest palle Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Jo.. se de 1000 andre indlæg om emnet
vincent Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Kig i skattetråden Thomas Det er kun broudgiften og ikke "alle mulige andre udgifter en pendler måtte have" at vi nu kan trække ekstra fra.
Guest thomas Besvaret December 2, 2003 Rapporter Besvaret December 2, 2003 Er det så ikke også en væsentlig fordel?? Det kunne man da ikke på det tidspunkt jeg boede derovre.... :-(
vincent Besvaret December 2, 2003 Rapporter Besvaret December 2, 2003 Det er ikke en fordel. Det er en forbedring af vores forhold. Skulle det være en fordel ville broen være gratis. De eneste to vejstrækninger hvor der er indført brugerbetaling for at benytte vejstrækningerne i DK er Storebælts- og Øresundsbroen. Vil dog påpege at der har fundet en del jubel og hænders oprækkelse sted hér i sverige
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu