Miriam Skrevet December 1, 2003 Rapporter Skrevet December 1, 2003 Er der nogle der ved om der er findes en net baseret nummer oplysniger herover modsvarende den TDC eller krak har ? Og jeg har søgt i gamle indlæg uden held :-)
Miriam Besvaret December 1, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2003 Er der nogle der ved om der er findes en net baseret nummer oplysniger herover modsvarende den TDC eller krak har ? Og jeg har søgt i gamle indlæg uden held :-)
Guest kasper Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Prøv -> http://privatpersoner.eniro.se/ Den kræver bare en del felter udfyldt for at finde noget
Miriam Besvaret December 1, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2003 ja det er det der er problemet, jeg har nemlig ikke så mange oplysninger :-( og fandt ikke noget. Men ellers tak
ulmus Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Hej Miriam! Du kan også prøve på www.gulasidorna.se
Miriam Besvaret December 1, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2003 Har jeg prøvet, men den er endnu værre syntes jeg
Miriam Besvaret December 2, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2003 Så er hun fundet på www.eniro.se, jeg havde bare stavet byen forkert første gang, meget flot jeg ved det godt ! Så tak for hjælpen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu