Jump to content

BMW M3 2002-

Recommended Posts

Skrevet

ER der nogle som har erfaringer med denne bil? Kan man komme af med den i Sverige igen Tænker meget på at købe en i Tyskland, da besparelsen er stor kontra køb i Sverige. Alternativt skulle det være Audi S4 V8, men den er en del dyrere...

Besvaret

ER der nogle som har erfaringer med denne bil? Kan man komme af med den i Sverige igen Tænker meget på at købe en i Tyskland, da besparelsen er stor kontra køb i Sverige. Alternativt skulle det være Audi S4 V8, men den er en del dyrere...

Besvaret

Peter han skaffede en jeg kender en lidt ældre M3er, den bil var bare 100% iorden, og en rigtig god pris. Han kan altså snuse ting og sager op.

Besvaret

Att: Peter Jeg har erfaring med 750il, M5, M-roadster og 330ci fra tyskland og har ALDRIG haft nogle problemer af større karakter med nogle af bilerne. Eneste problem med M-modellerne er forsikringen....Ok det er LANGT LANGT billigere end i DK men du kommer stadig til lommerne når vi snakker nye voldsomme bimmere i Sverige. Hvis du er interesseret i en M5 fra 2001 med ALT udstyr til en fair pris så skriv til mig på mikkel@olsen.as Ps. bilen er allerede indregistreret i Sverige.

Besvaret

Tak for svarene... Peter H: Fed 996, men ikke lige mine specs vedr. mil, farve mv.. Mr O: M5 er vild.....Men ikke lige mig... Men jeg er interesseret i en let brugt M3 (2002-) eller S4 (2003-)

Besvaret

Peter K: No problem, held og lykke med, at finde en dejlig M3´er. Er sikker på du nok skal blive glad for den da det er en fantastisk bil :-)

Besvaret

Køb dog en S6'er - den bliver billigere og billigere nu hvor der er en ny model på vej - kører en 02'er og gav €28.000 for den som næsten ny i Tyskland - forsikring til 8.000/år. (bor i Vellinge) Køber du Audi slipper du også for "p.....-effekten" :-)

Besvaret

Man kan da ikke sammenligne en coupe med en 4-dørs familiebil. Det svarer jo til at sammeligne en EU-knallet med en roadracer. S6 er da lækker, men det er jo ikke i nærheden af en M3'er... det er 2 helt forskellige typer bil

Besvaret

hehe....perker effekten i en M3 er vel egentlig lig med "misundelig dansker" effekt ??? Altså, BMW er kvalitet ... så ville jeg sgu være ligeglad med hvem der kører i dem.

Besvaret

Jeg er mest til Palle´s argumenter, specielt da jeg selv har haft en A6 2,7T, som er fed men man kaster den ikke om hjørnerne....Ved godt S6 er vildere... Jeg anser ikke den nye M3 for en P..... øse!! Så jeg mener også bilerne er svære at sammenligne. Det er absolut et godt køb med en S6, hvis man vil have fart, kombi og komfort.... Men M3, S4 og specielt 996 er noget HELT andet..

Besvaret

Peter .... Kun for information. S6 findes også som 4-dørs sedan, og ikke kun kombi (Avant) selvom det er den model der oftes ses i Sverige. Men, alt dette er du sikkert allerede klar over :o)

Besvaret

Peter K: jeg har en M3 på hånden.. Den er fra 2001 og har kørt 3600 mil .. Bilen er rød og har alt på nær navi 18" og 19" er der også... prisen er 349,900 sek

Besvaret

Att: Peter H Hej Peter - jeg syntes du skal overveje det grundigt inden du køber en rød M3 - jeg kunne godt forestille mig, at du kunne rende ind i store problemer med at få afsat en bil i den farve til en ordenlig pris igen!!! Desuden syntes jeg du skulle finde en med navi - personligt er jeg super glad for dette!!! Har du tjekket mobile.de - priserne på M3 er meget langt nede lige pt.

Besvaret

Mr O : Jeg skal bytte med min X5 .Har en kammi der handler med dyre biler og han sir at det ikke er noget problem med den farve...

Besvaret

Jeg vil kun have sort, grå eller sølvgrå og det er stort set ligegyldig hvilken bil det er. Jeg vil kun have biler med garanti og max 1-2 år gammel. Jeg brændte nallerne grundigt på min A6 2,7T, på trods af at den var købt hos Audi Malmø. Derfor er det slut med brugte biler som har kørt langt mv. Man ved ikke hvilekn PAPØRE som har kørt bilen før og folk fusker for vildt med biler i dag....

Besvaret

Peter K: Når du har det sådan ,skal du jo købe en helt ny bil... Var i Tyskland og kikke på en Porsche GT3 som var 9 mdr gammel og havde kørt 16,000 km... Og den var træt...Så du kan aldrig være sikker....

Besvaret

Så lige en nævne mobile.de ... Det er jo så det aller værste sted af dem alle hvis man er bange for fuskere og biler der har været smadrede og har fået en omgang salgslak, men altid vil være præget af problemer. Et godt råd; køb din bil hos en autoriseret forhandler og få garantier på skrift... Jeg hentede en SLK på et tidspunkt i ellers meget flot stand, men den havde et utal af skjulte fejl og mangler hvilket gjorde, at jeg lærte min lektie på den hårde måde. Så husk; selvom bilerne er billige på mobile kan de hurtigt blive meget dyre!

Besvaret

Jeg har som før skrevet hentet en del biler og i særdeledhed Bmw i Tyskland og dem alle har jeg fundet på mobile.de Jeg har alle gange købt hos autoriserede forhandlere som har givet garenti på bla. km. osv. Jeg har også fået lavet service på bilerne INDEN jeg hentede dem så eventuelle fejl og mangler gerne skulle opdages. Og jeg har 7-9-13 ingen problemer haft so far. Så man kan altså godt handle i Tyskland uden, at blive bollet i rø... :-)

Besvaret

Som tidligere beskrevet har jeg hentet en SLK i Tyskland til en særdeles attraktiv pris. Inden meget kort tid henter jeg en ny bil... Det sværeste ved at købe bil er AFGJORT hvilken bil skal man vælge:-) ER man kræsen og vil undgå tidligere debateret morfar og frisør effekt skal man over 350-400 DKK......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...