Jump to content

Hvem ejer hvad ?

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har lige fået (i mandags) en Audi TT Quattro 225hk, sølvfarvet, årgang 04/2000 med alt i udstyr inkl. det lækreste BOSE soundsystem - jeg er stadig oppe og ringe. Har ingen billeder, endnu... Imponerende er det faktisk, at jeg kører 8.2 liter / 100 km! Det er både ved motorvej og blandet kørsel. mvh, Christian

Besvaret

Tillykke med den Credde... Er den Sv-Såld? Hvad har den kørt? Og hvad måtte du slippe? Jeg købte selv en stort set magen til i november måned. Har dog ikke haft så meget held med den - På trods af at den har været M-testet har jeg efterfølgende fundet ud af at den har været krøllet, og at undervognen er skæv. Jeg har kontaktet en advokat der vil forsøge at få handlen hævet. Ellers en fed bil - Får jeg handlen hævet vil jeg købe samme model igen. Og så kan folk for min skyld kalde den for en VAGcar (med tysk V) og frisørbil lige så meget det har lyst happy.gif.

Besvaret

Den har kørt 60.000 km og er fra Tyskland (har km-garanti og garanti for at den ikke har været skadet), al service er udført på et AUDI værksted. Den koster 197.500 SEK og er ALLE pengene værd, simpelthen. mvh, Christian

Guest rasmus
Besvaret

Hej Credde Jeg kender Tommy, han sagde at du fik den her i mandags da han kiggede forbi i Lørdags.... Vi må tage nogle billede, Tommy har da cam i sin mobillos, det er da bare at få dem taget indtil du får fat i et rigtigt kamera

Besvaret

Hejsa Rasmus blander mig sammen med en anden crede happy.gif Men jeg er da trillende i en Golf Gti-TDI, også kaldet "TT Killer";) Tommy

Guest rasmus
Besvaret

Credde : det var så ikke den samme Tommy happy.gif Tillykke med den nye bil happy.gif Må åbenbart være mange der køber TT'ere for tiden

Besvaret

Peter... den cossie må du gerne gi' mig en tur i !!! Har du haft den med på trackdays ???

Guest rasmus
Besvaret

Att Peter: Jeg kender dig jo inde fra Need4speed , har set din A-Klasse på striben for 1-2 uger siden, sku en okey bil Kiesa har fået efter du købte cossien happy.gif

Besvaret

Og her kører vi rundt i Volvo S80 T6. Tænker på om man ville kunne gøre sig på striben med sådan en, eller de er helt sindsyge der. Har aldrig været der.....

Besvaret

Jeg var der for første gang i lørdags og en del af det er jo også bare at vise sin bil lidt frem, så du kan da altid komme forbi selv om du ikke ræser, for den er helt sikkert pænere end mange af de "lig" der kører derinde. Der var mange der grinede lidt da en Skoda Octava kører op ved siden af en Golf. Ret sjov at høre reaktionerne da Golfen fik baghjul happy.gif

Besvaret

Steen: Du kan jo køre mod den gamle r32 golf der køre derude.. den er der sku ikke meget piv i happy.gifhappy.gifhappy.gif

Besvaret

Den ligger heller ikke noget bestemt sted, men der er nogle bestemte steder det KAN foregå, bl.a I Naverland,Avedøre Holme osv.. Problemet er jo at politiet (smølferne) ikke er glade for aktiviteten, da der jo opnås for høje hastigheder, så de kommer og stopper løjerne hvis de finder ud af hvor det er.

Besvaret

Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde den på Krak! ;o) Ej...hvordan dælen ved man så hvor/hvornår der foregår noget spændende?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...