Guest jesper Besvaret March 18, 2004 Rapporter Besvaret March 18, 2004 Er der ikke noget med at man max må udføre/indføre x antal "kroner" af et fremmed lands valuta!? (Også selvom det er et EU-land) Jeg håber ikke du bliver standset i tolden, Steen. Men ok, hvis de så får forklaringen, så er det sikkert godt nok. Go´ tur!
Admin Besvaret March 18, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret March 18, 2004 Takker Jeg tror vi er oppe i noget der hedder 250.000 eller noget i den dur, før det er et problem. Nu sidder jeg bare her og funderer over om jeg skal veksle her eller dernede ?
Guest jesper Besvaret March 18, 2004 Rapporter Besvaret March 18, 2004 Havde det ikke været finten med en rejse/bank-check istedet for kontanter? Lidt mere sikkerhed og så´n...
Guest nikolaj Besvaret March 18, 2004 Rapporter Besvaret March 18, 2004 Jesper: Jeg sidder jævnligt og udfylder de der deklarationer for hvorfor vi får penge fra udlandet. Beløbet mener jeg er 165.000 - og det er fra udlandet til DK. De skal bare have en forklaring på hvad pengene er betaling for. no big deal.
Guest thomas Besvaret March 19, 2004 Rapporter Besvaret March 19, 2004 Steen: He he he...det er ikke fordomme, men jeg så på et tidspunkt på en Mercer der var champagne metallic med cremefarvet læder Argghhh. Har kigget lidt på andre biler, og jeg må indrømme der er mange spøjse pastefarver iblandt :-) Man er ikke i tvivl om at manden vælger bilen, og kvinden må så bestemme farverne :-) Men jo...det Tyske marked er imponerende. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
Guest corrado-steen Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Jeg må sige at min tur klappede perfekt. Jeg ankom som planlagt til Kranz & Partner i Großwülknitz til ca. 8.30 fredag morgen, hvor jeg fik en kanon service af Herr. Kranz. Han sendte endda en medarbejder med til Köthen, hvor vi kunne klare papir arbejdet med plader og efter et par timer kunne jeg fyre Corradoen af mod nord. Damn den går stærkt.
Guest peter Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Steen tillykke med bilen... damm den er gul.. Fik du dan så med en vr6 motor eller..
Guest corrado-steen Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Ja, jeg har siddet og luret de forskellige stylede Corradoer i Rieger-kataloget og må sige at den gule ER for fed,så denne gang gik jeg ikke på kompromis med farven. Ja en VR6 2.9L 190 hk. Den spiller godt Med plader : SEK 38417,- Det er vist helt ok. Ps. min Far,mor,søster og mig har nu haft: VW 1200 VW 1300 VW 1302 VW 1303 VW Polo VW Golf 2 VW Jetta 2 VW Golf 4 VW Passat VW Scirocco og nu VW Corrado Nogen der sagde VW-familie ?
ulmus Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Nånånå, så vandt "kufstein"-farven alligevel? TIL LYKKE, der altid godt at høre, når nogen får opfyldt en drøm.
Guest jesper Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Tillykke med automobilet, Steen. Nu skal tøserne til at passe på i Helsingborg!
swoop Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Tillykke med det gule fartmonster, Steen. Den må være en hel del sjovere end Audien :-)
Admin Besvaret March 21, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2004 Jeg må side at jeg har været MEGET glad for Audien, men jeg må erkende at det var noget af en flad fornemmelse at hoppe direkte fra Corradoen til Audien
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu