Jump to content

Recommended Posts

Guest peter
Besvaret

Sådan en fin og dyr bil er nok svær at sælge igen, hvis der ikke er et stempel fra et aut værksted i service bogen.... Jeg har fået lavet en del biler hos BMW i Jägerso, og det synes jeg ikke var så dyrt.

Guest martinf
Besvaret

Dan: er du glad for bilen ellers ? overvejer nemlig at købe en magen til :-)

Besvaret

Det er min nabo, som også er dansker, der ejer den. Og han er ovenud glad for den. Det er en cab, hvor han også har hard top til, så den tåler også en tur i de kolde måneder. Hans er en 98'er, 3,2 liters og så har fået den chippet til 380 hk. Desværre har den ikke 4x4 eller antispin, så den kan let spinne. Men den er lynende hurtig alligevel, og især når man kører fx. 80 og jokker på pedalen. Miriam har fundet nogle priser til mig, men jeg vil da lige anbefale naboen de navne i oplyste her. Tak for det.

Guest martin
Besvaret

Dan: Det er også en Cab jeg ønsker at købe. Men hvis det er en 98er kan jeg næsten regne ud det er en E36 ? Hvordan ser det ud med forsikring på sådan en ? hvad ligger den ca. i ? Fås en M3 overhovedet med 4x4 ? Går ud fra den nye M3 e46 har antispin.

Besvaret

Han betalte 24.000 hos Länshem, men er nu skiftet til Salus hvor han fik den ned på 15.000 kr. Det var dog fordi han også kom med 3 andre biler og villa/hjem.

• 1 month later...
Guest henrik
Besvaret

Nej de findes ik med 4x4 Har også en M3 og da jeg ringede til forsikringen sagde de at det var den dyreste bil de havde. (Svenskerne har nok smadret nogle stykker af dem pga. baghjulstrækket.) Jeg er 27 pg bilen er årg. 93 9.mdr og skulle alligevel kun betale 12.800.-sek per år. Jeg betalte dobbelt så meget for en Fiat Bravo i DK proud.gif)

• 1 month later...
Besvaret

Hej Henrik!! Hvad er det for et forsikringsselvskab du har din M3 forsikret ved?? Jeg er ved at få mig impoterede m3 synet i malmø, og glæder mig til at der kommer plader på. Jeg er 23 og bilen er 6mdr/94..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...