Jump to content

Gode råd ang. bil SALG.

Recommended Posts

Guest phillip
Skrevet

Ja, jeg skal ikke HAVE en bil, men tværtimod skal jeg AF med en! Så er der NOGEN der ved hvor man kan sælge en importeret bil sådan rimeligt hurtigt? Bilhandlere der gør sig i importerede biler søges(selvfølig i skåne) men steder på nettet kan da også bruges.. jeg står og skal flytte tilbage til dk ASAP! Derfor. Har prøvet hos autoriseret, men de var ikke interesseret i import.. :| /Phillip

Guest phillip
Besvaret

Ja, jeg skal ikke HAVE en bil, men tværtimod skal jeg AF med en! Så er der NOGEN der ved hvor man kan sælge en importeret bil sådan rimeligt hurtigt? Bilhandlere der gør sig i importerede biler søges(selvfølig i skåne) men steder på nettet kan da også bruges.. jeg står og skal flytte tilbage til dk ASAP! Derfor. Har prøvet hos autoriseret, men de var ikke interesseret i import.. :| /Phillip

Besvaret

Hej Phillip Jeg har selv haft hængt på en importbil engang, gør det ALDRIG mere. Jeg søgte gennem et ½ år at finde nogen som ville tage den, men desværre uden held, så jeg måtte tage tabet og til en forhandler med den. Det skal siges, at hvis bilen har kørt mere end 2 år på svenske plader, må de IKKE anse den som importbil, men det er lang fra alle som følger dette. Det komme an på, hvad det er for en bil du har samt alder, men bag i bilbørsen eksempelvis, er der en del som vil købe biler af de gængse mærker, prøv dem. Det samme er tilfældet i lilla tidning. H&L Zeni

Besvaret

Jeg slap af med min efter 6 mdr. også, men kun fordi jeg brugte den som byttebil og havde alle papirer på bilen, og kunne dokumentere at jeg havde ejet den selv fra fabriksny. Prøv at sætte den på bilweb.se og blocket.se

Guest peter
Besvaret

Phillip: hvad er der for en ?? Smid en mail afsted til mig.happy.gifhappy.gif Ps: det i sir med at det ikke er til at sælge en import bil, passer ikke.. det kommer helt an på prisen.. I har nok været for dyre happy.gifhappy.gifhappy.gif

Guest phillip
Besvaret

Bortset fra at din mail ikke virker.. Tak for hjælpen allesammen, jeg håber jeg får den solgt hurtigst muligt! Mvh Phillip.

Besvaret

Flot Peter Alt kan sælges, bare man er billig nok, det tror jeg alle er klar over. Hvis der er to identiske biler, hvoraf den ene er importbil, så taber importbilen. Selv en "rabat" på 10k er ikke nok til at tiltrække, og det var det jeg forsøgte at informere Phillip om.

Guest peter
Besvaret

Phillip: har fået din mail.. Neni: jeg lever af at sælge biler,og næsten alle sammen kommer fra Tyskland. Og jeg har ingen problemer med at sælge dem..

Guest jesper
Besvaret

Hvad siger du til at sælge mig en A6 TDI, 1.9 sedan fra 99'? Måske du kan tage min danske saab i bytte? /Jesper

Besvaret

Vil bare lige nævne at jeg altså ikke engang nåede at tale om pris før jeg fik afslag på at de ville købe min importbil. ( En opel vectra 2,2 ) Og da jeg endelig fandt en forhandler der ville tage den i bytte, så var vi enige om prisen med det samme.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...