Jump to content

Hvilken bil kører du i?

Recommended Posts

• Svar 140
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Scoopy kan også dække over det største engelske tuningsfirma til Impreza'en, "Scoopy Sport".

Besvaret

Peter check lige det link, det går ret galt når du glemmer en bindestreg :-)

Besvaret

For at blande lidt Svensk ind i en debat ellers domineret af "tyskere" Saab 9-5 Aero sedan - blåmetal. Trækker som ind i helvede, god økonomi, lavt lydniveau og ingen diesel stank. muligt jeg køber en tysker næste gang. Men man kan da ikke kan flytte herover uden at have prøvet hvad landet har at byde på.. man flytter jo hellerikke til Frankrig for at æde bockwurst og drikke øl.

Besvaret

Sort Opel Calibra 2.0 fra 1996. Bruger efter min smag for meget benzin (9 km/l v blandet kørsel), så jeg overvejer at skifte den ud.

Guest bach-petersen
Besvaret

Jeg kører Porsche (GT3)......Og konen kører Porsche Cayenne Turbo

Besvaret

Skod Porche Cayenne Turbo.... er du sikker på du ikke går ind for flerkoneri??

Besvaret

Moerke... Du så vist ikke Topgear's anmeldelse af Cayennen ??? Næh... GT3'eren er interessant ;o) Niiiice....

Besvaret

Nej Palle den udsendelse har jeg faktisk misset det er jeg ked af;-( Jeg er heldigvis ligeglad jeg synes der er super stil over den Cayenne....der skal skam ikke være nogen sure miner herfra hvis jeg fik tilbudt den som konebil...Topgear eller ej...

Besvaret

Så har jeg fået ny bil... Toyota Supra Med alt for mange hk happy.gifhappy.gifhappy.gif Så hvis der er nogle der vil teste er jeg klar happy.gifhappy.gifhappy.gif

Besvaret

Peeeter....gi' en tur ;o) Hvad er det for en ?? Er det den Veilside der har været til salg i Lund ? (grå/lilla)

Besvaret

nå, jeg troede ikke racerkørere de måtte drikke alkohol... Kiesa har da tydeligvis været stiv da han byttede en Supra ud for en M3...og så specielt DEN supra. 800 hk, hvis jeg ikke husker helt fejl. Den var den han vandt drifting i, i år, ikk ? Eller, han har måske fået så meget i bytte for den, at det er derfor han nu igen er på tale i Minardi ???

Besvaret

Rimelig vildt med 800 HK, men jeg ville ikke sætte min bare R.. i sådan en REMOLADEVOGN......

Guest bach-petersen
Besvaret

Vores Cayenne rykker fra min SL600, som jeg skilte mig af med i sommer´s...... Jeg har det bedre med at konen drøner rundt med ungerne i små 3 ton end i en Mini cooper eller lign:-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...