Guest jimmy Skrevet January 3, 2005 Rapporter Skrevet January 3, 2005 Hejsa tænkte på om nogle af Jer bileksperter kendte nogle steder i Tyskland, hvor man kan købe komplet læderkabine til Audi A6. Har søgt på mobile.de men kan ikke finde noget. Nogle der kan hjælpe lidt?
Guest jimmy Besvaret January 3, 2005 Rapporter Besvaret January 3, 2005 Hejsa tænkte på om nogle af Jer bileksperter kendte nogle steder i Tyskland, hvor man kan købe komplet læderkabine til Audi A6. Har søgt på mobile.de men kan ikke finde noget. Nogle der kan hjælpe lidt?
klud11 Besvaret December 9, 2008 Rapporter Besvaret December 9, 2008 svar jeg kender ingen i tyskland men prøv dette link det er meget billigt der http://www.polenguiden.dk/produkt_detail.php?prodid=16 det er i polen men læs hvad der står
Michael Stilling Besvaret December 9, 2008 Rapporter Besvaret December 9, 2008 jeg kan skaffe dig en komplet læderstue syet oven på den originale, prisen er omkring 12.000 kr. og det tager ca 1 uge. værkstedet syer bl.a. for BMW original forhandlerne selv i Tyskland. Prisen kan varierer alt efter hvilken læder kvalitet du ønsker, men skriv til mig på m_stilling@hotmail.com så finder vi ud af noget :-)
TDC Besvaret December 9, 2008 Rapporter Besvaret December 9, 2008 Check lige datoen for det oprindlige indlæg - håber han har fundet hvad han ledte efter :D
Michael Stilling Besvaret December 9, 2008 Rapporter Besvaret December 9, 2008 Ha, ha, ja det håber jeg sku også :-)
JakobH Besvaret December 9, 2008 Rapporter Besvaret December 9, 2008 Du Michael, er der Friebe som kommer med sine 2 polske gutter og henter kabinen? Dem ved jeg nemlig vi bruger engang imellem, og det er virkelig flot det der kommer tilbage.
HansCartex Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Læderkabine Hej, du kan prøve CARTEX i Århus. www.cartex.dk Vi har en del kabiner på lager og vi er til at handle med. Hilsen Hans
Michael Stilling Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Hej JacobH A de kommer op og henter sæderne her og levere dem en uge efter, men Hans ser da super fornuftigt ud. Hans læser jeg det rigtigt hvis en sedan 4/5 PERS koster 4850 plus moms så der læder på alle sæderne ?
dabp Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Hej JacobH A de kommer op og henter sæderne her og levere dem en uge efter, men Hans ser da super fornuftigt ud. Hans læser jeg det rigtigt hvis en sedan 4/5 PERS koster 4850 plus moms så der læder på alle sæderne ? Det er vist kun sædeovertræk.... Ikke "fuldbyrdet" kabine... Eller hvad man skal kalde det :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu