Guest pedersen Skrevet February 2, 2005 Rapporter Skrevet February 2, 2005 Hej. Overvejer at købe en BMW M3 fra 2001 med 343 hk. Det er vel den nye model ? Er der nogle som kører i denne model og har erfaringer med den, hvordan er den at køre langt i. Kan den både være vild og hurtig og god til at køre langt på motorvejen i ? Hvad er jeres erfaringer med km/l i den. Holder det som BMW oplyser eller er det mere / mindre ? Hvad med vægtafgift i sverige, hvor ser jeg hvad den er ? Hvordan er gensalgsmulighederne for sådan en bil i sverige. Hvis jeg vil sælge om f.eks. 6 eller 12 mdr. vil jeg så miste mange penge eller ? Alle andre informationer som jeg kan bruge vedr. denne bil er også vekommen. Pedersen
Guest pedersen Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hej. Overvejer at købe en BMW M3 fra 2001 med 343 hk. Det er vel den nye model ? Er der nogle som kører i denne model og har erfaringer med den, hvordan er den at køre langt i. Kan den både være vild og hurtig og god til at køre langt på motorvejen i ? Hvad er jeres erfaringer med km/l i den. Holder det som BMW oplyser eller er det mere / mindre ? Hvad med vægtafgift i sverige, hvor ser jeg hvad den er ? Hvordan er gensalgsmulighederne for sådan en bil i sverige. Hvis jeg vil sælge om f.eks. 6 eller 12 mdr. vil jeg så miste mange penge eller ? Alle andre informationer som jeg kan bruge vedr. denne bil er også vekommen. Pedersen
Guest palle Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 "Hvordan er gensalgsmulighederne for sådan en bil i sverige. Hvis jeg vil sælge om f.eks. 6 eller 12 mdr. vil jeg så miste mange penge eller ? " JA ... den nye model kommer i marts
Guest palle Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 http://www.tuningnews.net/news/040810/bmw-3-series-e90.php
Guest pedersen Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hej. Ja, jeg kan godt se at der kommer en ny BMW. Men der kommer jo ikke en M3 i starten, men jeg kan se at den nye 330 bliver næsten lige så vild. Vil jeg stadig miste meget hvis jeg køber en M3 af den gamle model nu når der ikke kommer en M3 fra starten. ? Hvad må jeg give for den m3 fra 2001. Den er til salg på http://www.auto-haus.se hos Peter. Den skal jo være billig hvis jeg ikke skal miste for meget. Pedersen
Guest kim Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Brændstoføkonomien bestemmer du selv ... Generelt er det muligt at holde de norm-tal, som BMW oplyser for sine biler. Men - hvis du køber en M3 for at bruge alle de leverede HK, så skal du BESTEMT ikke regne med at holde norm-tallet. Det vidste du sikkert godt - ikk'?
Guest palle Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Nej, måske der ikke kommer en ny M3'er i marts men... hvis jeg stod og skulle købe en ny... og, alle de andre modeller var skiftet til E90, så tror jeg faktisk jeg ville vente til dem kom ...altså den nye M3'er.. Når de så er handlet, hvad tror du så der sker med alle de "gamle" E46 M3'ere ?? De ryger gevaldigt ned i pris. Det gør dog ikke en E46 mindre lækker, bare lidt billigere = tabte penge for dig når du vil sælge
Guest pedersen Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hej Palle. Ja jeg tror du har helt ret. Det er nok for dumt at købe en M3 nu. SÅ skal den i hvert fald være billig. Hvor meget må jeg give for den i så fald. ? Hvad skal den ned på. Jeg har også overvejet andre biler, bl.a. en Audi A3 3,2 med DSG gear, Audi A3 2,0 FSI med Turbo og 200 hk i Sportsback, eller den nye volvo V50 T5. Pedersen
Guest Trine Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Et godt sted at starte er vel at sammenligne priser på www.blocket.se *(privatsalg) og www.bytbil.com (forhandlersalg) så kan du jo se hvilke priser du er oppe imod..
Guest pedersen Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hej, ja jeg kan godt se hvad den skal koste derinde. Men det er jo stadig priser som er sat inden den nye model kommer. Hvad kan man regne med at den falder i kr. når den nye model kommer frem. ? Pedersen
Guest martin Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hvad med den gamle M3 model? Den kan man få til fornuftige priser og så kan du jo skifte den til den helt nye engang...
Guest peter Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Ikke for at holde hånden over vores m3 , men så meget falder biler ikke når de nye modeler kommer. Det er først efter et par år når der kommer mange brugte modeler af den nye model på markede. www.auto-haus.se
credde Besvaret February 2, 2005 Rapporter Besvaret February 2, 2005 Hvis nu dit valg skulle falde på en Audi, så ville jeg overveje en A4 2.0T i stedet for den tilsvarende i sportback. Prisforskellen er ikke ret stor og i mine øjne, så er A4-eren lige den tand federe (nååååh ja har jo selv en A4 *hehe*) og lige en lille smule større en sportbacken (som dog kører ret godt!). mvh, Christian
Guest tim Besvaret February 3, 2005 Rapporter Besvaret February 3, 2005 Ja, det er måske rigtigt nok at den ikke falder så meget de første par år. Men hvad kan sådan en forsikres for, hvad er jeres erfaringer. Bor i Limhamn, holder i Carport, 22 år, kørekort siden 18 år. Km om året ca. 20.000. Tim
Guest kasper Besvaret February 6, 2005 Rapporter Besvaret February 6, 2005 Ved ikke om den kan sammenlignes med en porsche 911 (996) sådan en koster 13k om året i helforsikring hvis man er i slutningen af 20'erne og bor i Limhamn. Det er med allrisk og en selrisiko på 4000 sek
Guest tim Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 Hej. Jeg har droppet den M3. Den kan er lidt for dyr at forsikre for mig. Jeg har istedet købt en Audi A3 3,2 L V6 med Quatro. Vedr. forsikring har jeg fundet ud af følgende. Bilen er svensk solgt. Bilen er lidt over 1 år. På de fleste nye Audi biler i sverige er der 3 års vagnsskade på bilen fra importørens side. Det betyder at man de første 3 år af bilens levetid kun behøver at tegne en halvforsikring på bilen. Det er jo en stor fordel. Specielt når man er forholdsvis ung og ny billist. For mit vedkommende kan jeg nu forsikre min ca. 1 år gamle audi A3 3,2 L med 250 Hk for 7500 danske kr. om året incl. 20.000 km, samt bilallrisk som indeholder 45 dages lånebil, ingen selvrisiko ved parkeringsskade, dyrkollision, indbrud hvis der er alarm og en selvrisiko på 3000 kr. på andre skader. Det syntes jeg selv er rimeligt, når jeg er 22 år. Glæder mig til at få bilen. Tim
Guest tim Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 265.000 svenske... Der er stadig 8 mdr. fabriksgarenti tilbage... Tim
Guest thomas Besvaret February 11, 2005 Rapporter Besvaret February 11, 2005 Blot til info. Jeg giver 25900 sek for min M5 årg 2000 og er 26 år. Det er en hammer, men kører osse kun 5 km/l
Guest christian Besvaret February 14, 2005 Rapporter Besvaret February 14, 2005 Og du kører endda så pænt så pænt Thomas ;-)
Guest aj Besvaret February 14, 2005 Rapporter Besvaret February 14, 2005 Hold da fest! Man kan ellers godt nok få meget bil for 265k. Men tillykke da med din A3.
Nif Besvaret February 26, 2005 Rapporter Besvaret February 26, 2005 M3 holder hvad de lover. Og hvis du slev gider gøre en indsats og hente den kan du få en 2002 uden tag for 178K dkr, og så vil du med garanti ikke tabe penge på den. Priserne ligger meget under de svenske og du kan derfor nemt køre et år i den uden at tabe penge. Den er fed og lækker at køre i men desværre lidt dyr i benz. Kører du pænt i den, lader den selv løbe ned ad bakker og går ud og skubber når det går op ad, kører den ca. 8,4km/L Hvis jeg bruger den en aften fra helsingør til kbh koster det ca 300.-kr Efter min mening en af de fedeste alm. gadebiler.
Guest anfield Besvaret February 27, 2005 Rapporter Besvaret February 27, 2005 Nif: Har du et link til der hvor de sælger en M3'er Cab, fra 2002, for en pris på 178K DKR??? Hvis jeg tager en hurtig søgning på mobile.de med disse få kriterier: BMW M3 Cabriolet 2002+ Så er billigeste bil fundet i Düsseldorf - pris: 37.799 Euro (283.000 DKR). Dette er trods alt en pris der er 59% dyrer, end hvad du kan finde samme bil til. Så når noget ikke umiddelbart er en selvfølge for alle (mig), så må noget dokumentation vel være på sin plads? Jeg kigger ikke selv efter bil. Men det kunne jo være der var en anden der gerne ville have sådan en billig M3'er, og som kunne gøre brug af dit link? Det kan jo også bare være at du nu fortæller, at du kom til at taste "1" i stedet for "2" i 178 - eller hva? God weekend
Guest peter Besvaret February 27, 2005 Rapporter Besvaret February 27, 2005 Jeg vil gerne købe 10 stk af dem www.auto-haus.se
Nif Besvaret March 6, 2005 Rapporter Besvaret March 6, 2005 Anfield Toft (Toft)>> Det er på mobile.de den var fundet. Men blev solgt med det samme. Har en kammerat der kigger efter en for tiden, men dem som var der da jeg skrev dette indlæg er væk. Den dokumentation du snakker om, den er vel også i orden !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu