Jump to content

BMW M3 - erfaringer.

Recommended Posts

Guest Trinity
Besvaret

Nu bliver der jo oprettet en del fakes på mobile og tilmed også en del biler der er blevet "istandsat" efter en større skade samt andet skrammel... Hvis der findes M3'ere på mobile til 178K dkr. så ville jeg i hvert fald ikke røre dem med en ildtang. Alarmklokkerne ville ringe allerede ud fra prisen at dømme.....

• 6 months later...
Besvaret

tror du er røget i en af de mange falske annoncer på nettet for du kan godt nok ikke købe en M3 cab for 178. DKR, det er helt sikkert...jeg skrev på en i London, men viste sig at være en fra polen ( lignede det på hans engelsk) og de skulle lige have en depositum først.... så den holder desværre nok ikke... sorry

Nif: Har du et link til der hvor de sælger en M3'er Cab, fra 2002, for en pris på 178K DKR??? Hvis jeg tager en hurtig søgning på mobile.de med disse få kriterier: BMW M3 Cabriolet 2002+ Så er billigeste bil fundet i Düsseldorf - pris: 37.799 Euro (283.000 DKR). Dette er trods alt en pris der er 59% dyrer, end hvad du kan finde samme bil til. Så når noget ikke umiddelbart er en selvfølge for alle (mig), så må noget dokumentation vel være på sin plads? Jeg kigger ikke selv efter bil. Men det kunne jo være der var en anden der gerne ville have sådan en billig M3'er, og som kunne gøre brug af dit link? Det kan jo også bare være at du nu fortæller, at du kom til at taste "1" i stedet for "2" i 178 - eller hva? wink.gif God weekend happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...