Jump to content

Sportsvogn

Recommended Posts

Skrevet

Overvejer kraftigt at anskaffe mig en 2-personers sportsvogn men mangler lidt input. Jeg ser pt. på Crossfire og 350Z men hører gerne andre forslag og/eller argumenter for og imod de nævnte biler.

Besvaret

Overvejer kraftigt at anskaffe mig en 2-personers sportsvogn men mangler lidt input. Jeg ser pt. på Crossfire og 350Z men hører gerne andre forslag og/eller argumenter for og imod de nævnte biler.

Besvaret

Det må godt være en cabriolet. Har lige læst tidligere indlæg om Crossfire. Jeg kan nu godt lide udseendet og synes nu ikke den er langsom. 0-100 på 6,5 og topfart på 250

Besvaret

350Z er behagelig at køre i, god lyd, men så er det også det. Hvis man kan lide Covette, så er 350Z sikkert fed, men den er tung og det mærker man når man kører. Hvis du er klar til at lægge det en 350Z koster, finder du bedre for samme penge efter min mening. Men alt er snag og behag, men køb evt "Bilguiden 2005" (naturligvis den svenske udgave), der er ganske god inspiration.

Besvaret

Mikael - når det godt må være en cabriolet, så kommer du ikke uden om at se lidt på BMW Z4. For de penge, som du skal give for en 350Z, kan du få en 2.5 udgave med lidt udstyr - og så får du måske også råd til at købe benzin til bilen. (En 350Z har et noget større brændstofforbrug end en Z4) Husk, at hvis du køber BMW, får du 3 års fri service.

Besvaret

Hej Jeg har et nr. af bilmagasinet hvor de tester Crossfire og 350Z + 2 andre jeg ikke lige kan huske mod hinanden. 350z bliver skamrost!! men giv mig din adresse så sender jeg det til dig. mvh -Leon

Besvaret

Leon tak for tilbuddet men jeg arbejder på Forlaget Benjamin som udgiver Bilmagasinet, så jeg har læst testen og får også masser af råd fra folkene fra både Bilmagasinet og Vmax. Ville bare lige høre jeres råd og vejledning istedet for kun at lytte til "eksperterne"

Besvaret

Mazda RX8 ??? Ellers ville jeg nok også ryge på en 350Z... Men... hellere en let brugt Porsche, en Corvette C5 eller noget andet som er lidt mere "eksotisk" ... det kan man vel næppe kalde en Nissan ???

Besvaret

Z4 eller Boxster `??? same same, but different... bøssebiler. Den nye Mustang har fået virkelig gode anmeldelser..og 0-100 på 5.8 sek... det er vel sportsvognsagtigt ??? Det er ok..

Besvaret

Jeg har en SLK 230 med carlsson undervogn til 14.000€ Kørt 126.000 km, fra sep. 96 Var det ikke noget?

Besvaret

Martin den er desværre for gammel. Jeg er på jagt efter en ny eller næsten ny bil.

Guest kikkomania
Besvaret

Hep, jeg er selv faldet lidt i svime over den nye 2005 mustang GT. Ved I noget om der kommer en svensk forhandler på banen??!! /Peter

Besvaret

Jeg har prøvet den nye mustang og jeg synes ikke den er noget hit.. den kan stadig ikke styre.. 350z er der alt for dårligt plast i,man skulle tro den var lavet i usa.. Vettén dur men de taber desværre alt for hurtig prisen... Z4 er nu en fin bil, styre og køre rigtigt godt og hvis man har pengene så er det en 3.0 man skal købe. Boxster dur ikke det er ikke en rigtig Porsche.. Så hvis du har penge til en rigtig sportsvogn er der kun 2 der dur.... 996 eller M3 e46...happy.gifhappy.gifwww.auto-haus.se

Besvaret

Importør af Mustang i Sverige: Exclusive Cars, Tlf 08-449 20 40 GT'en koster 350.000 SEK

Besvaret

De første versioner af Boxter har fået mange tæsk, men den nye (2002 og frem) bliver altså skamrost en del steder. Selv synes jeg også at den er ganske lækker at se på. ___ "Driving any Boxster in the normal world is about as much fun as it gets. Nearly as much fun as the 911, but a lot cheaper. I solemnly recommend selling your current car, whatever it is, and getting one of these." ___________ http://www.topgear.com/jsp/roadtestSearch.jsp?carType=new&mDesc=Porsche&rDesc=Bo xster&mCode=D3&rCode=A5 Dog må jeg også indrømme at jeg kan lide 350z'eren. Audi skulle også komme med en ny TT. Nogen der ved hvornår den er ude?

Besvaret

ikke enig... sportsvogn har fast tag... promenade-morfar bil har stoftag.... Så kan alle se hvem der kører. Sportsvogne er med fast tag. Det er heldigt Porsche har lavet deres 996 om.... de to spejlæg der sidder foran, og som de kalder forlygter er/var simpelthen så grimme. Nu ved jeg godt at det ikke er forlygterne der bestemmer om den kører godt... men,... andre biler bedømmes jo også mest på udseendet, ikk ?? (aka Z4 og andre).

Besvaret

Porsche er bestemt en lækker bil men prisen gør at den er en smule udenfor min rækkevidde (desværre)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...