Jump to content

Dansk kørekort -> svensk?!

Recommended Posts

Guest pendlerkaj
Skrevet

Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx

Guest pendlerkaj
Besvaret

Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx

Besvaret

Hvorfor ændre dit kørekort til et svensk. Det er jo et EU-Kørekort så det et det samme. Det er bare en unødvendig udgift for dig.

Besvaret

Jeg mener altså kun det er 300. Til Michael F.eks kan man officielt ikke bruge sit danske kørekort som legitimation på f.eks. posten.De fleste godtager det alligevel, men hvad hvis de ikke gør ? Så står man der. Man slippere for en masse bøvl med et svensk.

Besvaret

Okay det havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg har nu heller aldrig haft brug for at vise noget legitimation. proud.gif)

Besvaret

Er der nogen der ved om man får lov til at beholde sit dansk kørekort hvis man får lavet et svensk, så man altså har 2 kørekort. eller skal det danske afleveres??

• 4 weeks later...
Guest ormen-sv
Besvaret

Til BHL Det danske skal afleveres hvis du vil lave det om til et svensk kørekort.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...