Guest pendlerkaj Skrevet January 13, 2003 Rapporter Skrevet January 13, 2003 Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx
Guest pendlerkaj Besvaret January 13, 2003 Rapporter Besvaret January 13, 2003 Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx
Guest michael Besvaret January 14, 2003 Rapporter Besvaret January 14, 2003 Hvorfor ændre dit kørekort til et svensk. Det er jo et EU-Kørekort så det et det samme. Det er bare en unødvendig udgift for dig.
Admin Besvaret January 14, 2003 Rapporter Besvaret January 14, 2003 Jeg mener altså kun det er 300. Til Michael F.eks kan man officielt ikke bruge sit danske kørekort som legitimation på f.eks. posten.De fleste godtager det alligevel, men hvad hvis de ikke gør ? Så står man der. Man slippere for en masse bøvl med et svensk.
Admin Besvaret January 14, 2003 Rapporter Besvaret January 14, 2003 ....I øvrigt er det hos Länsstyrelsen, man ombytter det.
Guest michael Besvaret January 14, 2003 Rapporter Besvaret January 14, 2003 Okay det havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg har nu heller aldrig haft brug for at vise noget legitimation. )
Guest blh Besvaret January 15, 2003 Rapporter Besvaret January 15, 2003 Er der nogen der ved om man får lov til at beholde sit dansk kørekort hvis man får lavet et svensk, så man altså har 2 kørekort. eller skal det danske afleveres??
Guest ormen-sv Besvaret February 9, 2003 Rapporter Besvaret February 9, 2003 Til BHL Det danske skal afleveres hvis du vil lave det om til et svensk kørekort.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu