Guest klaus Skrevet May 11, 2003 Rapporter Skrevet May 11, 2003 Jeg overvejer seriøst at flytte til sverige, kun med det foremål at kunne købe en svensk bil. Kan jeg bare få en postboks, eller skal jeg få en co adr. hos min svenske familie?. hvordan er reglerne for kørsel i Danmark? Hvor tit skal bilen "hjem til Sverige" og hvem holder øje med det? Jeg kan vel bare købe et sæt ønskenummerplader så jeg undgår naboernes undren over at der altid holder en svensk bil i indkørslen. Jeg får i øjeblikket dagpenge i en dansk a-kasse, kan jeg stadig få dem udbetalt selvom jeg er flyttet til sverige, skal jeg melde mig ledig i sverige? Hvad betydning får det formin skat til danmark (fradrag, hus, osv) Jeg håber på nogle seriøse svar,
Guest klaus Besvaret May 11, 2003 Rapporter Besvaret May 11, 2003 Jeg overvejer seriøst at flytte til sverige, kun med det foremål at kunne købe en svensk bil. Kan jeg bare få en postboks, eller skal jeg få en co adr. hos min svenske familie?. hvordan er reglerne for kørsel i Danmark? Hvor tit skal bilen "hjem til Sverige" og hvem holder øje med det? Jeg kan vel bare købe et sæt ønskenummerplader så jeg undgår naboernes undren over at der altid holder en svensk bil i indkørslen. Jeg får i øjeblikket dagpenge i en dansk a-kasse, kan jeg stadig få dem udbetalt selvom jeg er flyttet til sverige, skal jeg melde mig ledig i sverige? Hvad betydning får det formin skat til danmark (fradrag, hus, osv) Jeg håber på nogle seriøse svar,
ulmus Besvaret May 12, 2003 Rapporter Besvaret May 12, 2003 Desværre, dette forum er ikke til oplysninger om snyd og bedrag! I øvrigt er alle dine spørgsmål besvaret tidligere, det er bare at lede.
vincent Besvaret May 12, 2003 Rapporter Besvaret May 12, 2003 Seriøse svar kræver seriøse spørgsmål ...
Guest thomas Besvaret May 12, 2003 Rapporter Besvaret May 12, 2003 Tror du selv på at du kan køre rundt i Danmark, på a-kasse i en kæmpebil uden Dansk afgift? Dette forum er tilegnet ærlige mennesker der hjælper hinanden med at komme over sundet i lovjunglen, på ærlig vis. Dit indlæg er lodret et forsøg på at bøje loven, og kan give os der pendler dagligt flere problemer end du forestiller dig. Du vil ikke føle dig velkommen her i forum med spørgsmål om skatte/afgift snyd. Ydermere skal du vide at Told&Skat jo også er opmærksomme på dette. Så mit klare råd til dig er at du går op til Told&Skat og beder dem om råd, de er sikkert mere villige til at hjælpe dig med at snyde end vi er. Held og lykke...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu