Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er af min chef blevet tilbudt at købe hans tidligere bil, en Volvo 850 GLT 2,0 (170HK) fra '92 med læderstue og Aircon. Den har kørt ca. 250.000 i sydfrankrig og er stadig på franske plader - derfor totalt rustfri. Jeg skal betale 10.000 DKK. Eneste hage ved det er, at den skal have skiftet nogle dele (bremser og 1 støddæmper) og have lavet nogle lak-skader og småbuler hist og pist. Han har fået at vide af en dansk mekaniker, at denne reparation vil koste ca. 35.000 DKK men da Volvo jo er et svensk mærke burde det være billigere at få lavet hér i Malmö. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hér i Malmö som også kan lave Volvo? Jeg vil godt have et estimat på hvor meget det vil koste at få den lavet.

Besvaret

Jeg er af min chef blevet tilbudt at købe hans tidligere bil, en Volvo 850 GLT 2,0 (170HK) fra '92 med læderstue og Aircon. Den har kørt ca. 250.000 i sydfrankrig og er stadig på franske plader - derfor totalt rustfri. Jeg skal betale 10.000 DKK. Eneste hage ved det er, at den skal have skiftet nogle dele (bremser og 1 støddæmper) og have lavet nogle lak-skader og småbuler hist og pist. Han har fået at vide af en dansk mekaniker, at denne reparation vil koste ca. 35.000 DKK men da Volvo jo er et svensk mærke burde det være billigere at få lavet hér i Malmö. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hér i Malmö som også kan lave Volvo? Jeg vil godt have et estimat på hvor meget det vil koste at få den lavet.

Besvaret

Hej Hej Vincent Jeg har et firma som sælger div. racer og tuningsdele, og har bl.a. forhandler rettighederne på Reddot og Tar-ox i bremsere og har desuden et samarbejde med et værksted her i Malmø, som har styr på hvad de laver og jeg har mulighed for at give dig nogle fornuftige priser. Ring eller skrive til mig hvis du er interesseret racetech_info@yahoo.dk eller 040154102, +45 26186200, Miriam

Besvaret

persson: KNYT! hehehe...(sandheden er ofte ilde hørt!) happy.gif Miriam: Der skal laves kobling, udstødning, rør til tank samt justeres tænding. Det er en Corolla XL fra 87/88...altså ren mekanik. Ikke noget fancy indsprøjtning og så´n! *s*

Besvaret

Hej Miriam, Kører du selv race, eller sælger du bare stumper ? Måske jeg har nogle ting du kunne bruge ? Kig lige på www.kartparts.dk . . . Hvilke biler sælger i til ? Eller er det mere generelt ?

Besvaret

Hej Vincent. En af mine kollegaer har fået serviceret sin Volvo her: Værkstedet hedder Berga Autoservice AB tlf. 0046 042-15 65 77 Robbert Jansson "Robban" adresse: Muskötgatan 17 254 66 Helsingborg Han har været godt tilfreds med servicen, reparationerne og priserne :-)

Besvaret

Hej Palle Jeg køre lidt for sjovt, via bmw klubben vi lejer tit bane i Sturup, jeg sidder lige nu og laver min hjemmeside færdig, håber jeg når det til i aften www.racetech.dk, det er meget til bmw, men har også til andre biler, jeg er altid p åukig efter nye ting, så jeg kigger lige på din hjemmeside.

Guest jesper
Besvaret

Ha!! Så er min bil da endnu gamlere :-) Det er en Mazda 626 fra 1986. Købt i sidste uge.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...