Jump to content

Hvilken billig brugt bil ?

Recommended Posts

Besvaret

Hej Julie En tidligere kæreste faldt over en lille sød Morris -et eller andet. Som en af vores daværende venner sagde: Der er masser af reservedele-men-i- ENGLAND. Special/Veteranbiler er og bliver noget for entusiaster og mekanikkere, det koster kassen at holde i drift. Palle har ret, når han skriver til dig at det er en specialbil, og det er jo nok ikke det du er ude efter-men en billig bil. Som du kan se ud af hans indlæg er det ikke en helt almindelig bil. Man kan også få ret fede Amerikanerbiler til ingen penge, men driftbudgettet er typisk noget der vælter økonomien når det bliver hverdag. Jeg vil sige det på den måde, selv om jeg kører MB lige nu, så er det sikkert at jeg ikke har ejet min sidste Toyota. De kører bare....

Besvaret

En Autobianchi (altså, det ER det korrekte navn, og ikke det der Lancia... ;o) ) er SINDSYG billig i drift... Det er fiat dele hele verden rundt... Den koster ingenting at holde kørende, og jeg har da kigget efter en Abarth, da den ER sjov. Jeg fandt iøvrigt een, hvor der var langt en yamaha R1 motorcykel motor i !!!! Men, ..det er en bil man har for sjov, og jeg vile da kun bruge den til trackdays ;o) Min Peoguet 205 GTI er stadig tilsalg...og, nysynet (imorgen) håber jeg ;o)

Besvaret

Jeg kan kun sige én ting: Køb Toyota! happy.gif Især når det skal være billigt. Jeg har den seneste tid set flere på www.blocket.se til mellem 10.000 - 20.000 sek.

• 2 weeks later...
Besvaret

undrede mig lige hvorfor gør de så meget ud af at fortælle at der er en Bensinsnål i bilen ? er der noget jeg ikk har fattet ? Har forøvrigt kigget på en mazda 121 '91 nogen der kender noget til den bil, godt/dårligt ?

Besvaret

;o) Bensinsnål betyder på svenskt at den ikke bruger ret meget benzin! ("økonomisk" om du vil). Der er lige et s for meget i forhold til bensinnål, som er den lille dims der viser hvor meget du har tilbage i tanken... Det syntes jeg faktisk var et ret sjovt indlæg, men bare rolig, jeg har også misforstået en del da jeg mødte min svenske kæreste for 5 år siden... mvh Dan

Besvaret

Mazda 121'eren er en lille billig bil. Jeg var på glatbane i sådan en lille fætter. Den er dejlig nem at køre osv, og den er bensinsnål happy.gif Hvad reservedelspriserne er - og anskaffelsesprisen er - ved jeg dog ik.

Besvaret

Nu vil jeg så blande mig en lille smule og forespørge jer bilnørder om der er nogen af jer der ved hvor meget man kan få en Toyota Celica 1.6 ST-I, (noget med noget indsprøjtning) og som har ca. 106hk, til gå på literen? bare et ca. tal :-)

Besvaret

Hej Thygesen.... Ca. 14 km/l hvis du kører den pænt over broen. Ikke fordi jeg vil hælde salt i såret, men ... En celica 1.6 sti er bil for livet ! Du kommer aldrig af med den igen, da en 2.0 Gti koster næsten det samme, og det er den model man bør gå efter. 2.0l har 156 hk, og bruges også i MR2 fra '90 til '95 (derefter har den 175 hk) Jeg ville ikke gå efter en 1.6l Celica. Bare et (godt) råd

Besvaret

Hej Palle.. ok tak.. men problemet er nok mere forsikring og det beløb jeg ønsker at betale for en bil.. jeg har ikke så mange penge at købe for.. har dog fundet en enkelt 2.0 men den lød ikke godt i 2.gear og var ikke helt pæn. Desuden er den lidt dyrere i forsikring for en knægt som mig. Desuden skal bilen ikke sælges igen, andet end til en forhandler når jeg til den tid skal skifte bil igen.. altså om 2-3 år

Besvaret

Til Palle: Du havde skrevet på min msn igår.. jeg får nok svært ved at få fat i dig før på fredag aften eller lørdag formiddag, da jeg ikke kommer hjem til sverige før.. måske kan jeg klare den i aften. Ellers må du gerne skrive til mig herinde, i en mail, på icq: 46614971 eller måske ringe til mig: +4529722679

• 2 weeks later...
Besvaret

Tro sgu ik hundelorten fatter en skid af noget som helst! Flot at sidde og bruge sin fredag aften på at komme med total tåbelige kommentarer i diverse tråde her på sitet...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...