Jump to content

Jaguar fra Tyskland til Sverige?

Recommended Posts

Skrevet

Hej Guys! Jeg er faldet for en Jaguar i Tyskland - prisen på disse er meget lavere end i Sverige Alligevel er der tre års Europa-garanti på dem, så det kan ikke være derfor! Finansiering osv. er ordnet, men følgende spørgsmål er dukket op: Tør jeg købe en Jaguar i Tyskland og tage den med til Sverige - hvad er de specielle faldgrupper ved dette mærke??? Det er en Jaguar X-type 2.5 v6 - 02, 24000 km, til 20000 euro. Hvad koster forsikringen - er Jaguar forsikring sindssyg dyr? (det er en v6 2.5 benzin) Hvad med værditabet ved mange km (jeg kører ca. 35 tusind årligt) - kan man få en svensker til at købe den efterfølgende? Jeg er 23 år og har kørt skadesfrit i 5 år... Erfaringer og viden på området modtages meget, meget, meget, meget gerne!!! happy.gif Mvh. Jesper

Besvaret

Hej Guys! Jeg er faldet for en Jaguar i Tyskland - prisen på disse er meget lavere end i Sverige Alligevel er der tre års Europa-garanti på dem, så det kan ikke være derfor! Finansiering osv. er ordnet, men følgende spørgsmål er dukket op: Tør jeg købe en Jaguar i Tyskland og tage den med til Sverige - hvad er de specielle faldgrupper ved dette mærke??? Det er en Jaguar X-type 2.5 v6 - 02, 24000 km, til 20000 euro. Hvad koster forsikringen - er Jaguar forsikring sindssyg dyr? (det er en v6 2.5 benzin) Hvad med værditabet ved mange km (jeg kører ca. 35 tusind årligt) - kan man få en svensker til at købe den efterfølgende? Jeg er 23 år og har kørt skadesfrit i 5 år... Erfaringer og viden på området modtages meget, meget, meget, meget gerne!!! happy.gif Mvh. Jesper

Besvaret

Fed bil, men prøv lige og snakke med et forsikrings selskab først, om hvad de siger til en fyr på 23 i en Jaguar.

• 1 month later...
Besvaret

Hej Thomas! Nu kom mit lille Jaguar eventyr igennem!! 7k halvårligt for forsikring er ikke da ikke så galt! Glæder mig til at få plader på den i nsæte uge - jeg bliver helt sikkert stoppet en million gange i DK - 23 år i en Jag, meeen jeg har mit på det tørre da jeg bor i Malmø - der er et billede af den her: www.kimer.dk Hav' det godt! Mvh. Jesper

Besvaret

kanon fed bil Jesper, hvor har du købt denne carl henne ? nogen web sites ? /Jack

Besvaret

Stort tillykke med den! Den er virkelig flot! Men ligesom Palle skal jeg også lige høre hvad 3.0 (på den smukke bagside af bilen) betyder, når du skriver det er en 2,5 :-) Tillykke igen! MVH Anders

Besvaret

Hej Jesper. 14.000 årligt er OK, godt jeg ikke skulle forsikre den herinde i City. Sidder man godt i den? Hold os lige informeret hvad service m.m. koster hen ad vejen ikk? Happy Cruising...nu ikke dytte af de unge piger mere...de tror bare det er en gammel gris der sidder inde bag de tonede ruder :-)

• 3 weeks later...
Besvaret

Thanks guys!! Jeps jeg skal nok skrive et par ord om hvad den har kostet at køre i, her om et halvt år, efter 30k kilometer! (samt hvad den kan sælges til happy.gif) Ja - det blev desværre happy.gif en 3.0 med invalide-gear. Jeg turde ikke købe den oprindelige da det tydede på at de havde fusket med kilometerne!! Den jeg valgte købte jeg privat af en rigtig flink mand, som kunne dokumentere forløbet af bilen sammen med jaguar i Hamburg. Mvh. og med blød hat! happy.gif Jesper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...