Guest peter Besvaret January 1, 2004 Rapporter Besvaret January 1, 2004 Peter. H: At køre op af Strandvejen eller ud af andre gode veje - jo det kan da godt være det er lidt "smart", men det er jo også lidt "smart" at flytte til Sverige og købe en "smart" bil til en 1/3 del pris. Det mener ihvertfald mange danskere inkl. bilredaktionen i BT og Berlingske som svinede alle de CABér på svenske plader som kører på Strandvejen, da de testede A4 3,0 CAB. Men det er jo bare janteloven endnu engang - 85% af alle dyre biler i DK er registreret som firmabil!! Men apropos smart er det ikke netop forskellen på en 996 og RS4 eller? Jeg ved Porsche er noget helt specielt, men at kalde en RS4 for en familiebil, så har Du ikke prøvet sådan en fætter!!? Ang. CAB og om de er velegnet til at køre i norden, så er specielt A4 CAB utrolig vind og støjsvag og Du kan sagtens kører når det er 17-18 grader uden at at blive en ispind!! Vi er et par stykker som glæder os MEGET til S4 cab kommer!!!!!!!!!!!!!!! Nå men i bund og grund er det hele vel en smagssag og man kan jo finde mange holdninger for og i mod..... I øvrigt tjekkede jeg lige de biler I har til salg på www.need4wheels.net Der er et par fede imellem, men jeg er mere interesseret i det gule hus bag 330 cabén!! Det har vi luret på i længere tid - ER det også til salg?:-)
Guest peter Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Peter K: jeg har kørt i en RS4 det var til og med en fra MTM motorsport 526 hk,vi var på banen Knutstorp i sommer og den gik hurtigere på langsiden. Men i sving og ned bremsning kunne han slet ikke være med.. RS4 vejer jo også næsten 400 kg mere ind min... Og det er jo klart når det er en familebil Ang Huset ligger det på Strandvejen i dk.. Pris 10 mil.. Hvis du vil ha det www.need4wheels.net
Guest skytten Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Man tjener rimeligt godt på dæk & fælge hva?
Guest peter Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Skytten: Joohhhh, men du skal også lige huske på at jeg har et 8-16 job hos Mercedes og udover det dæk/fælge, salg af biler m.m. så det er ikke meget fritid jeg har, når konen/barn også har været der. Og selvfølgelig bliver den udnyttet til min store kærlighed hurtige biler og banerace. I kan også se min fine årsvideo jeg har lavet på http://www.need4speed.dk/Shop/shopfront.asp www.need4wheels.net
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu