Guest pjkb Skrevet January 30, 2004 Rapporter Skrevet January 30, 2004 Jeg har en lejlighed som skal udlejes. Hvor kan man annoncere?
Guest pjkb Besvaret January 30, 2004 Rapporter Besvaret January 30, 2004 Jeg har en lejlighed som skal udlejes. Hvor kan man annoncere?
Guest yogi Besvaret January 30, 2004 Rapporter Besvaret January 30, 2004 Hvorfor bruger du ikke bare dette forum, jeg tror du finder mange med interresse, da udlejning generelt er lukket land i SV.
steelsky Besvaret January 30, 2004 Rapporter Besvaret January 30, 2004 Hej PJKB Jeg faldt over denne dejlige site her i går, da min kæreste og jeg besluttede os for at flytte sammen i Skåne regionen. Hun bor i Umeå, og jeg i Odnse. Vi er på jagt efter en lejlighed i Malmø/Lund/Helsingborg området, hvor er ikke altafgørende, hun skal færdiggøre sit studie på Lunds universitet, og jeg er rejsemontør, med det meste af Europa som arbejdsplads. Du skriver du har en lejlighed, og det har selvfølgelig vores interesse. Håber du vil vende tilbage med noget mere konkret. Hilsen Søren
steelsky Besvaret January 30, 2004 Rapporter Besvaret January 30, 2004 ....*Griner af mig selv*..... Har først efter jeg skrev det nedenstående indlæg, opdaget at du rent faktisk HAR flere oplysninger i det indlæg du postede tidligere.. Undskyld at jeg overså det. Det må være trætheden, der melder sig. Prisklassen er over det beløb vi vil starte med at give for en lejebolig, når vi flytter sammen. Held og lykke Søren
Nils Besvaret January 30, 2004 Rapporter Besvaret January 30, 2004 PJKB - Hvis du virkelig vil ud med budskabet, så brug Sydsvenska Dagbladet - i praksis www.sydsvenskan.se . Gratis er til gengæld www.lilatidningen.se Gratis er også www.boligportal.dk , som har en Malmö-afdeling, hvis du vil have danske henvendelser. Det er bare, hvad der falder mig ind, der findes sikkert andre muligheder.
Guest pjkb Besvaret January 31, 2004 Rapporter Besvaret January 31, 2004 Takker for tipsene... Ja, vi har allerede en annonce på Scanianet, men det er i den dyre ende. Man kan kaste sten i Øresund fra alle værelser i vores lejlighed og der er den fedeste altan lige ud mod Øresund.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu