Guest anne Skrevet February 5, 2004 Rapporter Skrevet February 5, 2004 Efter otte måneder, kan hverken jeg eller min kæreste holde transporten ud længere. Værst er det for mig, der går i skole i Ballerup og har 1½ hver vej. Jeg føler, jeg lever mit liv i et tog og de konstante forsinkelser ødelægger min skolegang og mit humør. Derfor har vi besluttet at sige vores lejelejlighed op og finde en andel i København. Så hvis, der er nogen der kender til en andel, må De endelig give lyd fra sig. Vi kan evt. bytte med en 3V på 91 km2 på Möllevångsgatan til 6800 sek/mdr. Vi søger en andel på min. 60km2 til max. 350.000 kr i andel. Ønsket beliggenhed= København + omegn. Håber at høre fra nogen, der kender nogen, som kender nogen..
Guest anne Besvaret February 5, 2004 Rapporter Besvaret February 5, 2004 Efter otte måneder, kan hverken jeg eller min kæreste holde transporten ud længere. Værst er det for mig, der går i skole i Ballerup og har 1½ hver vej. Jeg føler, jeg lever mit liv i et tog og de konstante forsinkelser ødelægger min skolegang og mit humør. Derfor har vi besluttet at sige vores lejelejlighed op og finde en andel i København. Så hvis, der er nogen der kender til en andel, må De endelig give lyd fra sig. Vi kan evt. bytte med en 3V på 91 km2 på Möllevångsgatan til 6800 sek/mdr. Vi søger en andel på min. 60km2 til max. 350.000 kr i andel. Ønsket beliggenhed= København + omegn. Håber at høre fra nogen, der kender nogen, som kender nogen..
Guest thomas Besvaret February 5, 2004 Rapporter Besvaret February 5, 2004 60 km2??? Det var alligevel meget, det finder i nok ikke lige;)
Guest toft Besvaret February 6, 2004 Rapporter Besvaret February 6, 2004 Thomas: LOL Anne & kæreste: Det var trist, men held og lykke med tilbageflytningen.
ulmus Besvaret February 6, 2004 Rapporter Besvaret February 6, 2004 Held og lykke med flytningen, Anna. Husk lige at fortælle om jeres erfaringer med tilbageflytning, ikke. ;o)
Guest anne Besvaret February 6, 2004 Rapporter Besvaret February 6, 2004 Jeg mener selvfølgelig 60m2. Det er vist mange år siden jeg sidst havde matematik..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu