Guest ricky Skrevet February 16, 2004 Rapporter Skrevet February 16, 2004 Efter at have læst en masse indlæg, og efter at ha overvejet det hele noget tid, har jeg fundet ud af at jeg vil prøve at bo i Sverige ;-) Men da jeg kun får SU i Danmark, og derfor ikke har et kæmpe rådighedsbeløb, ønsker jeg at starte med en billig lejebolig, evt. bare et værelse tæt på Øresundsbroen.. Lige nu bor jeg i Odense, men jeg havde i forvejen regnet med at flytte mod København grundet mine uddannelsesønsker. Men.. Hvor finder jeg sådan noget til en rimelig pris? Er der nogen af jer som kender til noget? Eller ved hvor jeg kan søge? Mvh Ricky Petersen
Guest ricky Besvaret February 16, 2004 Rapporter Besvaret February 16, 2004 Efter at have læst en masse indlæg, og efter at ha overvejet det hele noget tid, har jeg fundet ud af at jeg vil prøve at bo i Sverige ;-) Men da jeg kun får SU i Danmark, og derfor ikke har et kæmpe rådighedsbeløb, ønsker jeg at starte med en billig lejebolig, evt. bare et værelse tæt på Øresundsbroen.. Lige nu bor jeg i Odense, men jeg havde i forvejen regnet med at flytte mod København grundet mine uddannelsesønsker. Men.. Hvor finder jeg sådan noget til en rimelig pris? Er der nogen af jer som kender til noget? Eller ved hvor jeg kan søge? Mvh Ricky Petersen
Guest sanni Besvaret February 17, 2004 Rapporter Besvaret February 17, 2004 Hej Ricky Min kæreste og jeg flyttede herover i efteråret. Vi er begge på dansk su og læser i Lund. Vi ledte også efter en lejebolig i Lund eller Malmø, men vi opdagede hurtigt, at det ikke kan betale sig at bo til leje - det koster ofte kassen! Vi købte derfor en lille lejlighed i Malmø - for os kunne det langt bedre betale sig. Hvis du vil vide mere om,hvordan vi har gjort det, er du velkommen til at skrive igen...
Guest jesper Besvaret March 25, 2004 Rapporter Besvaret March 25, 2004 Hejsa, jeg søger en bolig i malmø, helst en to vær. til max 4000. Please kontakt mig. Eller hjælp mig med at fortæl hvor jeg kan lede Med venlig hilsen Jesper
ulmus Besvaret March 25, 2004 Rapporter Besvaret March 25, 2004 Prøv at læse tidligere indlæg, der er masser af informationer. Du kan også gå ind på "Pendlerguiden" under Bolig, der er link til Hemnet og Bovision.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu