Jump to content

Finde bolig i Sverige?

Recommended Posts

Skrevet

Efter at have læst en masse indlæg, og efter at ha overvejet det hele noget tid, har jeg fundet ud af at jeg vil prøve at bo i Sverige ;-) Men da jeg kun får SU i Danmark, og derfor ikke har et kæmpe rådighedsbeløb, ønsker jeg at starte med en billig lejebolig, evt. bare et værelse tæt på Øresundsbroen.. Lige nu bor jeg i Odense, men jeg havde i forvejen regnet med at flytte mod København grundet mine uddannelsesønsker. Men.. Hvor finder jeg sådan noget til en rimelig pris? Er der nogen af jer som kender til noget? Eller ved hvor jeg kan søge? Mvh Ricky Petersen

Besvaret

Efter at have læst en masse indlæg, og efter at ha overvejet det hele noget tid, har jeg fundet ud af at jeg vil prøve at bo i Sverige ;-) Men da jeg kun får SU i Danmark, og derfor ikke har et kæmpe rådighedsbeløb, ønsker jeg at starte med en billig lejebolig, evt. bare et værelse tæt på Øresundsbroen.. Lige nu bor jeg i Odense, men jeg havde i forvejen regnet med at flytte mod København grundet mine uddannelsesønsker. Men.. Hvor finder jeg sådan noget til en rimelig pris? Er der nogen af jer som kender til noget? Eller ved hvor jeg kan søge? Mvh Ricky Petersen

Besvaret

Hej Ricky Min kæreste og jeg flyttede herover i efteråret. Vi er begge på dansk su og læser i Lund. Vi ledte også efter en lejebolig i Lund eller Malmø, men vi opdagede hurtigt, at det ikke kan betale sig at bo til leje - det koster ofte kassen! Vi købte derfor en lille lejlighed i Malmø - for os kunne det langt bedre betale sig. Hvis du vil vide mere om,hvordan vi har gjort det, er du velkommen til at skrive igen... happy.gif

• 1 month later...
Besvaret

Hejsa, jeg søger en bolig i malmø, helst en to vær. til max 4000. Please kontakt mig. Eller hjælp mig med at fortæl hvor jeg kan lede Med venlig hilsen Jesper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...