Guest andré Skrevet July 28, 2004 Rapporter Skrevet July 28, 2004 Tilgiv dette muligvis imbecile spørgsmål, men jeg har ikke fundet noget ved søgning, derfor: Hvad betyder "biarea" i forbindelse med en hus-annonce? "Boarea" har jeg gennemskuet, men "biarea" står lige nedenunder. Tak på forhånd! Venligste hilsner
Guest andré Besvaret July 28, 2004 Rapporter Besvaret July 28, 2004 Tilgiv dette muligvis imbecile spørgsmål, men jeg har ikke fundet noget ved søgning, derfor: Hvad betyder "biarea" i forbindelse med en hus-annonce? "Boarea" har jeg gennemskuet, men "biarea" står lige nedenunder. Tak på forhånd! Venligste hilsner
ulmus Besvaret July 28, 2004 Rapporter Besvaret July 28, 2004 Hej André, jeg mener, det er f.eks. udhus, gæstehytte eller lignende.
Guest andré Besvaret July 28, 2004 Rapporter Besvaret July 28, 2004 Hej igen Ulmus, Tak for hjælpen - jeg havde aldrig lagt mærke til udtrykket før. Hav det godt, mine venligste hilsner
vincent Besvaret July 29, 2004 Rapporter Besvaret July 29, 2004 Jeg kiggede også på hus for et stykke tid siden, også med 8m² biarea ... det var et cykelskur.
Guest lars Besvaret July 29, 2004 Rapporter Besvaret July 29, 2004 Hehe.. Ja - det er vist ALT som ikke er beboelse...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu