Guest david Skrevet August 17, 2004 Rapporter Skrevet August 17, 2004 hej, er der andre hjemmesider hvor man kan søge lejligheder i Helsingborg, jeg har kigget på bovision, der er ik rigtigt noget... tak
Guest david Besvaret August 17, 2004 Rapporter Besvaret August 17, 2004 hej, er der andre hjemmesider hvor man kan søge lejligheder i Helsingborg, jeg har kigget på bovision, der er ik rigtigt noget... tak
Guest thomas Besvaret August 17, 2004 Rapporter Besvaret August 17, 2004 Hvad med at kigge på alle de tidligere indlæg omkring samme!!!
Guest jesper Besvaret August 17, 2004 Rapporter Besvaret August 17, 2004 David...søg og du skal finde. Men da det ikke er så svært at skrive www.hemnet.se og www.mkbfastighet.se ...så får du lige dem. Men resten er der tonsvis af indlæg om. Have a nice dig!
ulmus Besvaret August 18, 2004 Rapporter Besvaret August 18, 2004 Jeg fandt en side, der hedder: www.helsingborgshem.se
Guest david Besvaret August 18, 2004 Rapporter Besvaret August 18, 2004 Jesper, den der MKB, den er jo kun om malmø... Thomas, jeg har kigget gennem alle indlæg, men tænkte at der MÅSKE var andre hjemmesider end dem omtalt her.........!!!
Guest jesper Besvaret August 18, 2004 Rapporter Besvaret August 18, 2004 David: My bad...det var en tanketorsk. Men jeg kan se Ulmus har hevet et andet link frem også - og så ved jeg der har været postet masser af links tidligere, som kan hjælpe dig i din søgning. Også når vi snakker andet end Malmö. Bl.a. har flere af de store aviser ofte deres boligannoncer on-line. Så det er bare med at klø på. Og jeg ved det....det kan være lidt uoverskueligt i starten *s*
Guest david Besvaret August 18, 2004 Rapporter Besvaret August 18, 2004 Det er det tro mig :-( Men håber nok på at jeg finder noget på et tidspunkt...Men tak for hjælpen allesammen :-)
Guest niels Besvaret August 30, 2004 Rapporter Besvaret August 30, 2004 Elles så kig i Helsingborg Dagblad. Der er dagligt nye lejligheder i avisen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu