Guest david Skrevet September 8, 2004 Rapporter Skrevet September 8, 2004 Hjælp! Jeg flytter til Sverige meget snart. Ved I om hvor meget koster at flytte møbler, reoler og senge fra DK til Malmø?
Guest david Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Hjælp! Jeg flytter til Sverige meget snart. Ved I om hvor meget koster at flytte møbler, reoler og senge fra DK til Malmø?
ulmus Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Helt ærligt! Der er flere indlæg om dette, og så sent som i dag har der været indlæg om samme emne. Hvad med at læse nogle af dem.
Guest aj Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Brug landstrygeren. Det kostede mig rundt 1600 DKK fra Kbh N til Malmö inkl. tiden for pålæsning og aflæsning og bro. Det skal så lige siges at chauføren stillede klar og tog imod.
ulmus Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Hvis du går ind under "søg i indlæg" og skriver "flyttefirma", så kommer der flere indlæg frem.
Guest david Besvaret September 10, 2004 Rapporter Besvaret September 10, 2004 Tusind tak for jeres informationer. Med mange hilsener, David
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu