Guest martin Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Gio: meget sjovt faktisk.. for det var ham vi købte vores lejlighed af.. han er en ganske god, men ret så blind mægler, med mindre han har fået bedre briller siden.. Men det er en helt anden historie.. vi var ganske tilfredse som købere igennem ham
Guest jesper Besvaret October 16, 2004 Rapporter Besvaret October 16, 2004 Jeg tror han er på linser nu. Så ihvertfald ikke skyggen af en brille *g* Han er meget "kort for hovedet" - men ganske dygtig, og "ikke-så-meget-p**"-agtig. Alt i alt ser det ud til at blive et positivt bekendtskab.
Guest mikael Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Mit køb af Skvatterevsgatan 8 kiksede desværre pga. salg af min bolig i DK, men nu er alt på plads og jeg flytter ind i en 2V på 75 kvm. ved Värnhemstorget (den gamle politistation) senest 1. marts får desuden min fætter som nabo.
Guest thomas Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Velkommen til kvarteret.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu