Jump to content

Lejlighed i Malmø

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle i danske folk i Sverige.... Jeg er en ung mand på 19 år som er godt træt af at stå i kø hos de forskellige danske boligudlejningsselskaber og ikke mindst af de danske boligpriser. Har gennem den seneste tid lejet med tanken om at flytte til Malmø. Jeg synes dog det er en stor ændring at flytte fra Danmark til Malmø, og havde derfor tænkt mig at prøve at leje en lejlighed i Malmø et års tid for at se om det var noget for mig, så jeg ikke sidder "låst" fast i en lejlighed hvis jeg oplever at Sverige ikke er mig alligevel. Derfor ville jeg høre om nogen af jer herinde har nogen gode links eller måske nogen kontakter som kan hjælpe med at udleje lejligheder i Malmø? Håber der er nogen som kan hjælpe.

Besvaret

Hej alle i danske folk i Sverige.... Jeg er en ung mand på 19 år som er godt træt af at stå i kø hos de forskellige danske boligudlejningsselskaber og ikke mindst af de danske boligpriser. Har gennem den seneste tid lejet med tanken om at flytte til Malmø. Jeg synes dog det er en stor ændring at flytte fra Danmark til Malmø, og havde derfor tænkt mig at prøve at leje en lejlighed i Malmø et års tid for at se om det var noget for mig, så jeg ikke sidder "låst" fast i en lejlighed hvis jeg oplever at Sverige ikke er mig alligevel. Derfor ville jeg høre om nogen af jer herinde har nogen gode links eller måske nogen kontakter som kan hjælpe med at udleje lejligheder i Malmø? Håber der er nogen som kan hjælpe.

Besvaret

Jeg vil til gengæld advare mod MKB, de er komplet ligeglade med deres lejere hvis de har problemer med naboer og de gjorde deres bedste for at scamme os til at male om i gangen hvor vi havde sat nyt tapet op efter at have fjernet de 13-14 lag der sad der allerede. Riksbyggen er kan jeg på den anden side godt lide, de begår fejl som alle andre men indrømmer at det nok ikke er optimalt og så finder vi en løsning som fungerer for os begge to :-) /Søren

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...