Guest benjamin Skrevet January 4, 2005 Rapporter Skrevet January 4, 2005 Kender nogen det svenske system for udlejning af lejligheder? Vi er allerede medlem af MKB, men ved ikke hvor godt det er. Findes der andre steder man kan blive skrevet op? På forhånd tak!!!!
Guest benjamin Besvaret January 4, 2005 Rapporter Besvaret January 4, 2005 Kender nogen det svenske system for udlejning af lejligheder? Vi er allerede medlem af MKB, men ved ikke hvor godt det er. Findes der andre steder man kan blive skrevet op? På forhånd tak!!!!
Guest johnny Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej Benjamin Tja min erfaring fra tidligere inden jeg selv tog beslutningen om at købe en Bostadsrätt, var at det er ret svært at finde en leje lejlighed, har selv været skrevet op i MKB og andre steder uden held. har bla. forsøgt med Ellenborg og uden held. jeg må også advare om at der "diskrimineres" dvs. at lokale får 1" prioritet. Mit råd er køb ..noget.
Guest benjamin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Tak for dit indlæg Johnny, vi vil også meget gerne købe, men ville starte med at leje 3/4 år for at se om vi kan falde til. Har du en webadresse på Ellenborg? det er vel et forsøg værd.....
credde Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Jeg fik en lejlighed i løbet af en uge hos Heimstaden (www.heimstaden.com) mvh, Christian
Guest benjamin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej Christian. Tak for besked ang. heimstaden. Har været inde og kigge lidt på deres hjemmeside. Skrev du til dem ang. et ansøgningsskema eller mødte du op personligt? Vi bor i Odense, så ville lige høre om der var en billigere/nemmere måde end at tage toget derover.
Guest benjamin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 hej christian. ups...var lige lidt for hurtig, har klaret det selv...det var lige det med at kigge ordentligt på hjemmesiden..:-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu