Guest karin Skrevet January 5, 2005 Rapporter Skrevet January 5, 2005 Hej med jer. Vi er ved at kigge på hus i skåne og vi har fundet et lille sødt hus, men vi står overfor et KÆMPE problem. 10 meter fra huset er der en telefonmast, som er ca. 50 meter høj (tror jeg). Vi ved ikke hvilke selskab der har denne mast om det er telia eller 3 mobil, men det er også ligegyldigt. Er der nogen der bor tæt op af sådan en eller er der nogen der har erfaring med sådan en??? Vi tænker lidt frem, men vi skal jo sælge på et tidspunkt og er sådan en farlig osv. Huset passer til os, men denne telefonmast er vi ikke glad for. Jeg håber at der er nogen der har et svar på dette. Hilsen Karin og Christian (evt. nysvenskere)
Guest karin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej med jer. Vi er ved at kigge på hus i skåne og vi har fundet et lille sødt hus, men vi står overfor et KÆMPE problem. 10 meter fra huset er der en telefonmast, som er ca. 50 meter høj (tror jeg). Vi ved ikke hvilke selskab der har denne mast om det er telia eller 3 mobil, men det er også ligegyldigt. Er der nogen der bor tæt op af sådan en eller er der nogen der har erfaring med sådan en??? Vi tænker lidt frem, men vi skal jo sælge på et tidspunkt og er sådan en farlig osv. Huset passer til os, men denne telefonmast er vi ikke glad for. Jeg håber at der er nogen der har et svar på dette. Hilsen Karin og Christian (evt. nysvenskere)
credde Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hvor i Skåne befinder vi os? Var med til at sætte over 100 mobilmaster op i Syd-Sverige sidste år (var projektleder) og arbejder med det til dagligt, jeg kan måske hjælpe med lidt mere informationer. Jeg kan huske én mast, 48m høj, men den lå ydermere også lige op ad jernbanen. mvh, Christian
Guest karin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej Christian Tak for svaret. Det hedder Västerstad og ligger i Höör. Var folkene i de huse der lå tæt på masterne imod at de blev sat op??? Mange hilsner Karin og Christian
credde Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej, Jeg kan ikke umiddelbart finde Västerstad i Höor by, men jeg ved, at jeg har lavet noget lidt syd for ved Nyby og ved Ludvigsborg. Det er meget forskelligt, nogle gange er folk lettere hidsige, men igen på den anden side, så bliver de endnu mere hidsige, hvis man ikke kan tale i mobil-telefon. Det kommer også an på, hvordan masten placeres. Hvis man placerer en stor mast klods op af et hus i et boligkvarter, så bliver man upopulær - og det er forståeligt - derfor forsøger man så vidt muligt at placere master, hvor det er mere hensigtsmæssigt. Men igen, af dækningsårsager kan det være nødvendigt at placere antenner i boligkvarterer osv. mvh, Christian
Guest karin Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Hej Christian Tak for det hurtige svar. Vi må lige kigge lidt nærmere på det og måske spørge de tidligere ejere om masten. Mange hilsner Karin og Christian
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu