andersen Skrevet January 9, 2005 Rapporter Skrevet January 9, 2005 Jeg har idag været i Sverige for at kigge på en del lejligheder, men følte en kraftig form for deja-vu på et tidspunkt, idet jeg faktisk har fået fremvist den samme lejlighed to gange, men det var to forskellige mæglere (og mægler-firmaer naturligvis). Findes der, som i Danmark, ikke en klausul i kontrakten med ejendomsmægleren at lejligheden ikke må sættes til salg andre steder? Jeg synes ihvertfald det var ret underligt. De to mæglere havde taget billederne på forskellige tidspunkter (sælger er igang med at flytte ud), så umiddelbart tænkte jeg ikke så meget over at vægge/skabe/badeværelse/køkken m.v. var ens (det er i Hyacintgatan, så mange lejligheder har det med at ligne hinanden). Det skal dog (desværre?) nævnes at prisen var den samme hos begge mæglere
andersen Besvaret January 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2005 Jeg har idag været i Sverige for at kigge på en del lejligheder, men følte en kraftig form for deja-vu på et tidspunkt, idet jeg faktisk har fået fremvist den samme lejlighed to gange, men det var to forskellige mæglere (og mægler-firmaer naturligvis). Findes der, som i Danmark, ikke en klausul i kontrakten med ejendomsmægleren at lejligheden ikke må sættes til salg andre steder? Jeg synes ihvertfald det var ret underligt. De to mæglere havde taget billederne på forskellige tidspunkter (sælger er igang med at flytte ud), så umiddelbart tænkte jeg ikke så meget over at vægge/skabe/badeværelse/køkken m.v. var ens (det er i Hyacintgatan, så mange lejligheder har det med at ligne hinanden). Det skal dog (desværre?) nævnes at prisen var den samme hos begge mæglere
Gio Besvaret January 9, 2005 Rapporter Besvaret January 9, 2005 Nogle mæglere klausulerer - andre gør ikke. Og ofte, hvis lejligheden har været til salg i længere tid, så kan man støde på at den er sat til salg hos flere mæglere. Men...i bund og grund er det bestemt ikke unormalt at se et førstegangs-salg annonceret hos to eller tre mæglere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu