Guest tim Skrevet February 9, 2005 Rapporter Skrevet February 9, 2005 Hey. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget herinde som omhandlede boligstøtte. Er der nogen der har erfaring med det ? Altså om man kan få det, hvad det kræver, hvor meget det er, mm. ?
Guest tim Besvaret February 9, 2005 Rapporter Besvaret February 9, 2005 Hey. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget herinde som omhandlede boligstøtte. Er der nogen der har erfaring med det ? Altså om man kan få det, hvad det kræver, hvor meget det er, mm. ?
Guest thomaso. Besvaret February 10, 2005 Rapporter Besvaret February 10, 2005 Boligstøtte? Det har jeg aldrig hørt om herovre? Er der nogen andre der har?
Nils Besvaret February 10, 2005 Rapporter Besvaret February 10, 2005 Jovist findes der boligstøtte, "bostadsbidrag". Försäkringskassan www.fk.se er den glade giver.
Guest fup Besvaret February 11, 2005 Rapporter Besvaret February 11, 2005 Diskriminerende! Læser at, hvis man er singel uden barn og over 29, så får man ingenting. Selv med 0 i indkomst. Øv.
Guest tim Besvaret February 12, 2005 Rapporter Besvaret February 12, 2005 Okay. Det virker (om muligt) lidt mere kryptisk end herhjemme i DK Tak for svarene !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu