Guest frisko Skrevet March 6, 2005 Rapporter Skrevet March 6, 2005 Hejsa, I den forgangne uge havde jeg set en lejlighed på nettet som virkede interessant, og efterfølgende ringet og aftalt fremvisning med ejendomsmægleren søndag, dvs idag. Så er det at jeg i denne kulde kører til malmø ved at bruge min tid og penge og står og venter uden for boligen i ca 15 min. Da ingen dukker op, ringer jeg mægleren op og spørger hvor hun er henne da jeg står og venter på hende ifølge vores aftale. Svaret er at hun havde bedt en kollega om at ringe til mig og sige at boligen altså var blevet SOLGT!!!! men det havde kollegaen ikke gjort, hvilket hun beklagede dybt. Men hvad i hulen kunne jeg bruge hende beklagelse til nu hvor jeg stod og ventede der??? Jeg vil virkelig brændt af... sådan en uansvarlig dame! hun vidste jo at jeg boede i danmark. Denne historie fortæller jeg kun så I andre ikke kommer ud for det samme. Ring endelig og få bekræftet inden i tager afsted hjemfra!!! Det vil være en rigtig god ide-
Guest frisko Besvaret March 6, 2005 Rapporter Besvaret March 6, 2005 Hejsa, I den forgangne uge havde jeg set en lejlighed på nettet som virkede interessant, og efterfølgende ringet og aftalt fremvisning med ejendomsmægleren søndag, dvs idag. Så er det at jeg i denne kulde kører til malmø ved at bruge min tid og penge og står og venter uden for boligen i ca 15 min. Da ingen dukker op, ringer jeg mægleren op og spørger hvor hun er henne da jeg står og venter på hende ifølge vores aftale. Svaret er at hun havde bedt en kollega om at ringe til mig og sige at boligen altså var blevet SOLGT!!!! men det havde kollegaen ikke gjort, hvilket hun beklagede dybt. Men hvad i hulen kunne jeg bruge hende beklagelse til nu hvor jeg stod og ventede der??? Jeg vil virkelig brændt af... sådan en uansvarlig dame! hun vidste jo at jeg boede i danmark. Denne historie fortæller jeg kun så I andre ikke kommer ud for det samme. Ring endelig og få bekræftet inden i tager afsted hjemfra!!! Det vil være en rigtig god ide-
Guest jesper Besvaret March 6, 2005 Rapporter Besvaret March 6, 2005 Har aldrig hørt om lignende tilfælde. Du må være uheldig. de lever jo altså af at sælge, også til dig en anden gang måske. Så jeg tror da ikke det er bevidst at de vælger at brænde potientielle kunder af..?
Guest frisko Besvaret March 6, 2005 Rapporter Besvaret March 6, 2005 Jo men når den nu ER solgt, så kan de måske være lidt ligeglade med de andre som måtte have haft interesse..... Det er nok ikke nogen firmapolitik og jeg siger hellere ikke at de har gjort det med vilje... men det er bare en god ting at man lige får bekræftet selv så man ikke spilder tid og penge....HVIS det nu var...
Guest tim Besvaret March 8, 2005 Rapporter Besvaret March 8, 2005 Hej. Jeg har prøvet noget i samme stil. Jeg havde aftalt at kigge på 3 boliger. 2 Boliger hos 1 mægler og 1 bolig hos en anden mægler. Den første mægler kom og jeg så den ene bolig. Der var dog ikke lige en som fangede. Så kørte vi til den næste bolig for at mødes med den anden ejendomsmægler. Da hun kom sagde hun at den ene bolig desværre var blevet solgt, men vi kunne se en anden istedet som hun lige havde fået til salg. Så så vi den og det endte faktisk med at den blev den som jeg købte. Kunne du ikke have aftalt noget lignenden med din ejendomsmægler eller skulle det lige være den bolig og det område som du kiggede efter. ? Tim
Guest johannes Besvaret March 8, 2005 Rapporter Besvaret March 8, 2005 Frem med nogle navne, så vi kan få dem BLACKLISTET Så sender vi dem en lille mail med at de nu er blevet hængt ud og ikke skal forvente flere købestærke danske kunder
Guest frisko Besvaret March 8, 2005 Rapporter Besvaret March 8, 2005 hehe rolig nu ;) Idag talte jeg med ejendomsmægleren igen, og helt tilfældigt, idag jeg ringede til ejendomsforeningen med henblik på en annonce jeg havde set. Hende jeg skulle snakke m var der ikke og derfor tog den anden mægler (hende som ikke dukkede op) imod mit opkald. Jeg er som sagt ikke sur over det, da d kan være sket en fejl, men d var bare ærligt at skulle vide d når man nu stod derover. Jeg har ikke lyst t at hænge hende ud, da jeg ikke tror at fejlet er begået bevidst. Formålet med min historie er blot....ENDNU engang, at vi skal huske at bekræfte aftalen INDEN vi tar afsted hjemfra...så vi ikke kommer ud for en sådan situation. Alle mennesker kan jo fejle, og sålænge fejlen ikke er meget slem, så er der ingen grund til at hænge nogen ud pga d :-) Hvis jeg lød meget sur i mit første indlæg skyldes det blot den FRISKE irritation... som altså nu er kølet ned ;)
Guest kim Besvaret March 10, 2005 Rapporter Besvaret March 10, 2005 Hej med jer I skal være opmærksomme på at boligmarkedet er hedt i Malmö for tiden. Derfor kan I godt opleve at boligen bliver solgt lige for næsen af jer. Tit bliver der også budgivning, hvor køberne byder over hinanden, og den som byder højest får boligen. Vi har netop sat vores bolig til salg, dog uden om en ejendomsmægler. Hvis I er interesseret kan I kigge på www.husisverige.webbyen.dk her er der billeder, pris og det hele. Med venlig hilsen Kim Rasmussen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu