Jump to content

DK kontra Sverige

Recommended Posts

Besvaret

Pierre, nu må du jo altså ikke glemme, at Malmö og omegn er i rivende udvikling p.gr.a. bro og Øresundsregions-tiltag. Det er naturligvis, derfor, at boligpriserne er steget så meget og fortsætter med det.

Besvaret

Er det muligt at få billeder at se af Jespers gamle "hus? Jeg kunne godt tænke mig at se et hus med en husleje på omkring 200.000 om måneden.

Guest pierre
Besvaret

Jesper: Dig gider jeg ikke konvertere med!Selvfølgelig følger jeg med og hvis du selv læser mere end BT og ekstra Bladet, så kan du i seneste udgave af Penge og Privatøkonomi se at priserne i Sverige er steget langt hurtigere end i DK siden 1997.... Jeg kender nogle som har tjent svimlende summer på boliger på Ön Limhamn!! Desuden var der ikke samme lånemuligheder i DK som i sverige for 3-4 år siden. Nu er det næsten ens, bortset fra at i Sverige kan man låne over en længere periode....

Guest jesper
Besvaret

Pierre, hvorfor så spørge så underligt herinde. Hvis du alligevel er så velinformeret?? BTW. Så kan jeg ikke konverteres... Held og lykke med dit boligkøb.

Besvaret

Pierre, har i overvejet Helsingborg og omegn? Der er priserne stadig rigtig fornuftige, og der er heller ikke så lang transport hvis i arbejder nord for København?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...