Jump to content

Hvor i Malmø?

Recommended Posts

Besvaret

Hej Peter. Da du bor i Limhamn og lyder til at være glad og tilfreds med området ville jeg høre dig om jeg måtte stille dig et par spørgsmål på mail da du lyder til samtidig at have styr på fomaliteterne. Du er selvfølgelig ikke forpligtet men håber du vil, da jeg er meget interesseret i området, du omtaler. Kort om mig selv så er jeg revisorassistent på 21 år. Vh. Mads

• Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

spørgsmål Hej Peter. Da du bor i Limhamn og lyder til at være glad og tilfreds med området ville jeg høre dig om jeg måtte stille dig et par spørgsmål på mail da du lyder til samtidig at have styr på fomaliteterne. Du er selvfølgelig ikke forpligtet men håber du vil, da jeg er meget interesseret i området, du omtaler. Kort om mig selv så er jeg revisorassistent på 21 år. Vh. Mads mads_stensgaard@hotmail.com

Jeg har med interesse læst alle artiklerne omkring boligområder. Jeg er helt sikker på at der findes mange skønne områder i Malmø. Jeg kan kun sige at Ön Limhamn er helt fantastisk. Her er en rigtig god atmosfære og den vildeste natur/udsigt. Der er en lille skole, en købmand, stort fitnesscenter og kun 10 min. fra broen og centrum. Hvis man ser bort fra lejlighederne med direkte udsigt over Øresund, kan man få nogle kanon boliger til det halve af hvad man giver i Kbh. Området er helt klart superattraktivt og priserne er steget meget, bare det lille år jeg har haft fulgt priserne. Jeg har en stor 2-værelses med have, 20 meter fra vandet, hvor jeg sidder for ca. 5.000 kr. inkl alt.......Det er da billigt.....Tør slet ikke tænke på hvad noget tilsvarende ville koste i Kbh!!!! Så er man til frisk havluft, natur, bølgeskulp, kvalitetsboliger og et rigtig godt lokalmiljø, bør man overveje at besøge Ön Limhamn. Desuden er muligheden for en økonomisk gevinst ret stor. Kender flere der har tjent en god skilling på forholdsvis kort tid. Peterhappy.gif
Besvaret
Hej Peter. Da du bor i Limhamn og lyder til at være glad og tilfreds med området ville jeg høre dig om jeg måtte stille dig et par spørgsmål på mail da du lyder til samtidig at have styr på fomaliteterne. Du er selvfølgelig ikke forpligtet men håber du vil, da jeg er meget interesseret i området, du omtaler. Kort om mig selv så er jeg revisorassistent på 21 år. Vh. Mads
Hej Mads Hvis du ikke lige har lagt mærke til det så har du hevet en gammel tråd frem fra 2004, der kunne være sket lidt siden der :) Spørg evt. direkte på forumet eller søg i gamle emner (måske ikke så gamle :) ) så finder du mange svar :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...