Guest thomas Skrevet September 11, 2002 Rapporter Skrevet September 11, 2002 Hejsa, efter at have kigget hemnet.se igennem for boliger er jeg efterhånden kommet til den konklusion at de fleste svenske huse ikke helt lever op til den standard jeg vil have. Er der nogen af jer der ved hvad det koster at bygge et hus i Sverige ?? Det varierer selvfølgeligt alt efter størrelsen og type. Men det jeg tænker på er et alm. murestenshus på ca. 150 m2 eller et svensk Trelleborg hus. Et nybygget murstenshus i Danmark på den størrelse koster i omegnen af 1,5 mill + grund. Men er der nogen som ved hvad det ca. vil koste i sverige ??
Guest thomas Besvaret September 11, 2002 Rapporter Besvaret September 11, 2002 Hejsa, efter at have kigget hemnet.se igennem for boliger er jeg efterhånden kommet til den konklusion at de fleste svenske huse ikke helt lever op til den standard jeg vil have. Er der nogen af jer der ved hvad det koster at bygge et hus i Sverige ?? Det varierer selvfølgeligt alt efter størrelsen og type. Men det jeg tænker på er et alm. murestenshus på ca. 150 m2 eller et svensk Trelleborg hus. Et nybygget murstenshus i Danmark på den størrelse koster i omegnen af 1,5 mill + grund. Men er der nogen som ved hvad det ca. vil koste i sverige ??
Nils Besvaret September 18, 2002 Rapporter Besvaret September 18, 2002 Hemnet har kun halvdelen... Find alle mæglerne i de(t) område®, du er interesseret i f.eks. via www.gulasidorna.se , se, hvad de har, og mail dem dine særlige ønsker. Tjek www.sydsvenskan.se 's boligannoncer. Du skal jo under alle omstændigheder finde en grund - med eller uden hus, evt. rivningsobjekt. Fra kommunernes hjemmesider kan man også finde de seneste frimærkeserier, hvis der overhovedet er grunde til salg. Hvad et nyt hus koster, afhænger jo af så meget, men vær opmærksom på, at en byggeentrepenør vil vurdere din økonomi, hvilket jo kan give problemer, hvis man er et ubeskrevet blad i Sverige. Få alle engangs og løbende udgifter med i billedet herunder tilslutning til el, vand og afløb, bidrag til fællesanlæg og de kommunale afgifter i forbindelse med byggesagen. Tjek www.byggahus.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu